Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7618
Title: Роль та місце самостійної роботи у засвоєнні нового матеріалу
Other Titles: Роли и место самостоятельной работы в усвоении нового материала
Role and place of self-educational activity in adoption of a new material
Authors: Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Keywords: самостійна робота
пізнавальна активність
оцінювання самостійної роботи інформатизація
самостоятельная работа
познавательная активность
оценивание самостоятельной работы
self-educational activity
cognitive activity
assessment of self-independent activity
Issue Date: 2020
Publisher: Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ
Citation: Тамаркіна О. Л. Роль та місце самостійної роботи у засвоєнні нового матеріалу [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ : славетна історія та горизонти майбутнього», (Суми, 21-22 лютого 2020 р.). – Суми : Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ, 2020. – С. 257-258.
Abstract: В даній статті автором розглядається одне із основних завдань сучасної вищої освіти, яке полягає в інформатизації всіх прошарків населення. Успішна організація самостійної роботи студентів робить можливим розвиток активного та творчого навчання, стимулює бажання студентів до накопчення інформації, отримання нових знань, досвіду та вдосконалення різного виду навичок. В данной статье автором рассматривается одно из основных заданий современного высшего образования, которое заключается в информатизации всех слоев населения. Успешная организация самостоятельной работы студентов делает возможным развитие активного и творческого обучения, стимулирует желание студентов к накоплению информации, получению новых знаний, опыта и усовершенствования различных навыков.
Description: In this article, the author considers one of the main tasks of modern higher education, which is to informatize all segments of the population. Successful organization of independent work of students makes possible the development of active and creative learning, stimulates the desire of students to accumulate information, gain new knowledge, experience and improve various skills.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7618
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 (тези).pdf247,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.