Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7619
Title: Керування самостійної роботою студентів ЗВО в сучасних умовах
Other Titles: Руководство самостоятельной работой студентов ВУЗов в современных условиях
Management of self-educational activity of students of higher education in modern conditions
Authors: Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Keywords: самостійна робота
керована самостійна робота
позааудиторна робота
самостоятельная работа
руководимая самостоятельная работа
внеаудиторная работа
self-educational activity
managed independent work
classroom, extracurricular work
Issue Date: 2020
Publisher: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»
Citation: Тамаркіна О. Л. Керування самостійною роботою студентів ЗВО в сучасних умовах [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Психологія і педагогіка : актуальні питання», (Харків, 10-11 квітня 2020 р.). – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2020. – С. 26-28.
Abstract: В даній статті автором розглядається питання, реалізації в самостійній роботі навчальні дії щодо засвоєння знань, студенти часто не знають індикаторів необхідного рівня оволодіння цими знаннями. На сучасному етапі керована самостійна робота – це цілеспрямована діяльність викладачів і студентів для системного засвоєння особистістю професійно важливих знань, вмінь і навичок. При цьому керована самостійна робота студентів повинна бути ретельно організованою і проконтрольована викладачем, а її організація включати ряд етапів: визначення цілей роботи; відбір змісту; визначення завдань; контроль. В данной статье автором рассматривается вопрос, реализации в самостоятельной работе учебные действия по усвоению знаний, студенты часто не знают индикаторов необходимого уровня овладения этими знаниями. На современном этапе управляемая самостоятельная работа - это целенаправленная деятельность преподавателей и студентов для системного усвоения личностью профессионально важных знаний, умений и навыков. При этом управляемая самостоятельная работа студентов должна быть тщательно организованной и проконтролировано преподавателем, а ее организация включать ряд этапов: определение целей работы; отбор содержания; определение задач; контроль.
Description: In this article the author considers the issue of implementation in independent work of educational activities for the acquisition of knowledge, students often do not know the indicators of the required level of mastery of this knowledge. At the present stage, managed independent work is a purposeful activity of teachers and students for the systematic assimilation of professionally important knowledge, skills and abilities. Thus the managed independent work of students should be carefully organized and controlled by the teacher, and its organization to include a number of stages: definition of the purposes of work; content selection; definition of tasks; control.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7619
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3 (тези).pdf422,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.