Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7621
Назва: Компетентнісний підхід до організації самостійної роботи студентів ЗВО
Інші назви: Компетентностный подход к организации самостоятельной работы студентов ВУЗов
Competence approach to the organization of sudents’ self-educational activity
Автори: Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Байдак, Людмила Іванівна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Байдак, Людмила Ивановна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Baidak, Lyudmila Ivanivna
Ключові слова: компетентнісний підхід
самостійна робота
професійна освіта
компетентностный подход
самообразовательная деятельность
профессиональное образование
competence approach
self-educational activity
vocational education
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Тамаркіна О. Л. Компетентнісний підхід до організації самостійної роботи студентів ЗВО [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна, Л. І. Байдак // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. – № 22. – С. 175-177.
Короткий огляд (реферат): В даній статті автором розглядається питання компетентнісного підхіду, впровадження якого у вищі навчальні заклади дозволяє виконати поставлене завдання. Сьогодні суспільство вимагає від системи вищої освіти професійної підготовки майбутніх фахівців, що володіють фундаментальними знаннями, вміннями та навичками, здатних творчо підходити до вирішення неординарних питань, бути конкурентоспроможними на ринку праці. Тому однім із основних завдань сучасної вищої освіти є питання впровадження компетентнісного підходу у професійну підготовку студентів. Основна увага акцентується на компетенціях, що сприяють адаптації фахівців до мінливих умов сучасного ринку праці й бурхливого розвитку науки й техніки. Сьогодні компетентнісний підхід стає невід’ємним складником освітньої галузі. В данной статье автором рассматривается вопрос компетентностный подход, внедрение которого в высшие учебные заведения позволяет выполнить поставленную задачу. Сегодня общество требует от системы высшего образования профессиональной подготовки будущих специалистов, обладающих фундаментальными знаниями, умениями и навыками, способных творчески подходить к решению неординарных вопросов, быть конкурентоспособными на рынке труда. Поэтому одним из основных задач современного высшего образования является вопрос внедрения компетентностного подхода в профессиональной подготовке студентов. Основное внимание акцентируется на компетенциях, способствующие адаптации специалистов к меняющимся условиям современного рынка труда и бурного развития науки и техники. Сегодня компетентностный подход становится неотъемлемой частью образования.
Опис: In this article, the author considers the issue of competency approach, the introduction of which in higher education allows you to perform the task. Today, society requires from the system of higher education professional training of future professionals with fundamental knowledge, skills and abilities, able to be creative in solving extraordinary problems, to be competitive in the labor market. Therefore, one of the main tasks of modern higher education is the introduction of a competency-based approach to student training. The main focus is on the competencies that contribute to the adaptation of specialists to the changing conditions of the modern labor market and the rapid development of science and technology. Today, the competency approach is becoming an integral part of the education sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7621
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5 (ст).pdf345,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.