Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7623
Назва: Multi-Level Tests as a Means of Solving Typical Tasks and Evaluating Complex Knowledge
Інші назви: Багаторівневі тести як спосіб вирішення типових завдань та оцінки комплексних знань
Многоуровневые тесты як средство решения типичных заданий и оценивания комплексных знаний
Автори: Marchenko, Stanislav Viktorovych
Marchenko, Tetiana Anatoliyivna
Shestakova, Svitlana Aleksandrovna
Tamarkina, Olha Leonidivna
Pikulytska, Liudmyla Volodymyrivna
Марченко, Станіслав Вікторович
Марченко, Тетяна Анатоліївна
Шестакова, Світлана Олександрівна
Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Пікулицька, Людмила Володимирівна
Марченко, Станислав Викторович
Марченко, Татьяна Анатольевна
Шестакова, Светлана Александровна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Пикулицкая, Людмила Владимировна
Ключові слова: higher education
technical specialty
multilevel test
вища освіта
технічна спеціальність
багаторівневий тест
высшее образование
техническая специальность
многоуровневый тест
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Multi-Level Tests as a Means of Solving Typical Tasks and Evaluating Complex Knowledge [Electronic resource] / S. Marchenko, Т. Marchenko, S. Shestakova [and other] // International Studies Review. – 2020. – August-September. – in process.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the new method of technical specialties’ student’s testing. It provides a wide varieties of levels, that allows students to be tested impartially. Also it helps the tutors and lecturers to improve the system of teaching. The usual test consists of three levels with 5-6 tasks in each. It is impossible to step to the next level if the student doesn’t pass the previous one. The first level is the easiest one and the last is the hardest. Many answers to the test make the creation of the new tests quicker. The test was being used for 3 years, thus the results of it were incredible: the students were motivated to improve their professional skills and knowledge as well as the tutors (lecturers). That new method was created to control the students of technical specialties, that’s why the test contained a lot of pictures, graphs, and videos. It made the student find different ways to solve the tasks and answer the questions. This testing system eliminates the possibilities to use the Internet-recourses while doing the test. The only one problem appeared to the tests’ designer was the absence of technical equipment for all of the students (the system of internet connections in the countryside, different versions of software, etc.). У статті розглядається новий метод тестування студентів технічних спеціальностей, який дає різновиди рівнів, що дає змогу студентам пройти неупереджену перевірку. Також це допомагає викладачам та викладачам вдосконалювати систему викладання. Звичайний тест складається з трьох рівнів з 5-6 завданнями в кожному. Перейти до наступного рівня неможливо, якщо учень не пройде попередній. Перший рівень найлегший, а останній - найважчий. Багато відповідей на тест прискорюють створення нових тестів. Тест використовувався протягом 3 років, тому результати його були неймовірні: студенти були мотивовані на вдосконалення своїх професійних навичок та знань, а також викладачі. Цей новий метод був створений для контролю студентів технічних спеціальностей, тому тест містив багато зображень, графіків та відео. Це змусило студента знайти різні способи вирішення завдань та відповісти на запитання. Ця система тестування виключає можливості використання Інтернет-ресурсів під час тестування. Єдиною проблемою, яка постала перед викладчем, була відсутність технічного обладнання для всіх студентів (система підключення до Інтернету в сільській місцевості, різні версії програмного забезпечення тощо).
Опис: В статье рассматривается новый метод тестирования студентов технических специальностей. Он предоставляет широкий спектр уровней, что позволяет студентам объективно тестироваться. Также это помогает преподавателям совершенствовать систему обучения. Обычный тест состоит из трех уровней с 5-6 заданиями на каждом. Невозможно перейти на следующий уровень, если студент не сдает предыдущий уровень. Первый уровень самый простой, а последний самый сложный. Многие ответы на тесты ускоряют создание новых тестов. Тест использовался в течение 3 лет, поэтому его результаты были невероятны: студенты были мотивированы, чтобы улучшить свои профессиональные навыки и знания, а также уровень преподавания. Этот новый метод был создан для контроля студентов технических специальностей, поэтому в тесте было много картинок, графиков и видео. Это заставило студента найти разные способы решения заданий и ответить на вопросы. Эта система тестирования исключает возможность использования интернет-ресурсов при проведении теста. Единственной проблемой, с которой столкнулся разработчик тестов, было отсутствие технического оборудования для всех учащихся (система интернет-соединений в сельской местности, различные версии программного обеспечения и т. д.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7623
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 (ст).pdf305,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.