Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7628
Назва: Місце дисциплін математичного циклу у підготовці студентів-інженерів вищих начальних закладів аграрного спрямування
Інші назви: Место дисциплин математического цикла в подготовке студентов-инженеров высших учебных заведений аграрного направления
The place of disciplines of the mathematical cycle in the training of engineering students of higher primary institutions of agricultural orientation
Автори: Баталова, А. Б.
Баталова, А. Б.
Batalova, A. B.
Ключові слова: знання
інформація
інформаційні технології
знания
информация
информационные технологии
knowledge
information
information technology
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПДАТУ
Бібліографічний опис: Баталова А. Б. Місце дисциплін математичного циклу у підготовці студентів-інженерів вищих начальних закладів аграрного спрямування [Електронний ресурс] / А. Б. Баталова // Збірник наукових праць ІІІ міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми підготовки фахівців-аграріїв у навчальних закладах вищої та професійної освіти», (4 жовтня 2019 р.). – Кам’янець-Подільський : ПДАТУ, 2019. – Ч. 1. – C. 14-15.
Короткий огляд (реферат): Недостатня математична підготовка студентів призвела до формалізації математичних знань, характеру засвоєння матеріалу та відсутності перехресних зв’язків із загальнотехнічними та спеціалізованими дисциплінами. Погані навички використання математичних методів при вивченні спеціалізованих дисциплін та застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) перешкоджають майбутній професійній діяльності, адже математичні дисципліни є основою майбутньої підготовки інженерів. Недостаточная математическая подготовка студентов привела к формализации математических знаний, характера усвоения материала и отсутствия перекрестных связей с общетехническими и специализированными дисциплинами. Плохие навыки использования математических методов при изучении специализированных дисциплин и применении информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) препятствуют будущей профессиональной деятельности, ведь математические дисциплины является основой будущей подготовки инженеров.
Опис: Insufficient mathematical training of students has led to the formalization of mathematical knowledge, the nature of mastering the material and the lack of cross-links with general technical and specialized disciplines. Poor skills in the use of mathematical methods in the study of specialized disciplines and the use of information and communication technologies (ICT) hinder future professional activity, because mathematical disciplines are the basis for future training of engineers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7628
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf203,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.