Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7631
Title: Використання підходу, базованому на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach) для формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчання
Other Titles: Использование подхода, основанного на решении коммуникативных задач (task-based approach) для формирования математического языкового портфеля у иностранных студентов на довузовском этапе обучения
The use of the task-based approach to develop a mathematical language portfolio in foreign students at the pre-enrollment stage
Authors: Некислих, Катерина Михайлівна
Некислых, Катерина Михайловна
Nekyslykh, Kateryna Mykhailivna
Keywords: іноземні студенти
довузівський етап навчання
навчання математики
иностранные студенты
довузовский этап обучения
обучение математике
foreign students
pre-university stage of study
teaching mathematics
Issue Date: 2019
Citation: Некислих К. М. Використання підходу, базованому на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach) для формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчання [Електронний ресурс] / К. М. Некислих // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2019) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 5-6 грудня 2019 р.) : у 2-х ч. – Суми, 2019. – Ч. 1. – С. 121-122.
Abstract: Проаналізовано як підхід, базований на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach) впливає на розуміння та засвоєння математики й на формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчання. З’ясовано, що такий підхід забезпечує не лише розвиток певних видів математичного мислення, підвищення мотивації до вивчення цієї дисципліни, формування самостійності і відповідальності студента за результати своєї діяльності, але й розвиває як термінологічний словниковий запас студентів, так і загальні комунікативні вміння. Проанализировано как подход, основанный на решении коммуникативных задач (task-based approach) влияет на понимание и усвоение математики и на формирование математического языкового портфеля у иностранных студентов на довузовском этапе обучения. Выяснено, что такой подход обеспечивает не только развитие определенных видов математического мышления, повышение мотивации к изучению этой дисциплины, формирование самостоятельности и ответственности студента за результаты своей деятельности, но и развивает как терминологический словарный запас студентов, так и общие коммуникативные умения.
Description: Аnalyzes how a task-based approach affects the understanding and mastery of mathematics and the formation of a mathematical language portfolio in foreign students at the pre-university stage of study. It was found that this approach provides not only the development of certain types of mathematical thinking, increased motivation to study this discipline, the formation of student independence and responsibility for the results, but also develops both the terminological vocabulary of students and overall communicative skills.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7631
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Некислих К.М..pdf228,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.