Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7650
Title: Становлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних та соціокультурних особливостей розвитку країни
Other Titles: Становление открытого образования в условиях современных политических и социокультурных особенностей развития страны
Formation of open education in conditions of modern political and socio-cultural features of country development
Authors: Губіна, Оксана Юріївна
Губина, Оксана Юрьевна
Gubina, Oksana Yuriyvna
Keywords: відкрита освіта
методичний аспект
освітньо-політичні процеси
открытое образование
методический аспект
образовательно-политические процессы
open education
methodological aspect
educational and political processes
Issue Date: 2019
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Губіна О. Ю. Становлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних та соціокультурних особливостей розвитку країни [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019. – Вип. № 17. – С. 18-21. – Режим доступу : https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-17-2-3. – Заголовок з екрану.
Abstract: У статті представлено результати дослідження освітньо-політичного та методичного аспектів розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Встановлено, що відкрита освіта являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. В статье представлены результаты исследования образовательно-политического и методического аспектов развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Установлено, что открытое образование представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, которые создали в течение последних десятилетий развитый многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс.
Description: The article presents the results of a study of educational, political and methodological aspects of the development of open education in the domestic educational system. It is established that open education is a complex social phenomenon, the study of which involves a holistic study, systematization and classification of sources in many fields of knowledge, which formed in recent decades, developed multidisciplinary and interdisciplinary discourse.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7650
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття 14 Губіна О.Ю. Одеса.pdf497,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.