Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7651
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Губіна, Оксана Юріївна | - |
dc.contributor.author | Губина, Оксана Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Gubina, Oksana Yuriyvna | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-17T11:02:59Z | - |
dc.date.available | 2020-06-17T11:02:59Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Губіна О. Ю. Стан розробленості проблеми відкритої освіти через призму філософських досліджень [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова : збірник наукових праць. – Київ : КНПУ ім. М.П. Драгоманова, 2019. – Вип. № 69. – С. 55-58. – Режим доступу : https://doi.org/10.31392/2311-5491/2019-69.12. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7651 | - |
dc.description | The article presents the results of the study of theoretical-methodological and educational-political aspects of the development of open education in the domestic educational system. The complex nature of the problem involves a systematic consideration of external and internal factors of its development, educational and political processes and regulations, goals, objectives, principles, functions, content, forms, methods, tools, technologies, results, criteria and procedures for quality assessment and more. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено результати дослідження теоретико-методологічного та освітньо-політичного аспектів розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Комплексний характер досліджуваної проблеми передбачає системний розгляд зовнішніх та внутрішніх чинників її розвитку, освітньо-політичних процесів та нормативних документів, цілей, завдань, принципів, функцій, змісту, форм, методів, засобів, технологій, результатів, критеріїв та процедур оцінки якості тощо. В статье представлены результаты исследования теоретико-методологического и образовательно-политического аспектов развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Комплексный характер исследуемой проблемы предполагает системное рассмотрение внешних и внутренних факторов ее развития, образовательно-политических процессов и нормативных документов, целей, задач, принципов, функций, содержания, форм, методов, средств, технологий, результатов, критериев и процедур оценки качества и тому подобное. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | КНПУ ім. М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | відкрита освіта | uk_UA |
dc.subject | синергетичний підхід | uk_UA |
dc.subject | філософська гуманістика | uk_UA |
dc.subject | открытое образование | uk_UA |
dc.subject | синергетический подход | uk_UA |
dc.subject | философская гуманистика | uk_UA |
dc.subject | open education | uk_UA |
dc.subject | synergetic approach | uk_UA |
dc.subject | philosophical humanities | uk_UA |
dc.title | Стан розробленості проблеми відкритої освіти через призму філософських досліджень | uk_UA |
dc.title.alternative | Состояние разработанности проблемы открытого образования через призму философских исследований | uk_UA |
dc.title.alternative | The state of development of the problem of open education through the prism of philosophical research | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття 13 Губіна О.Ю. Драгоманова.pdf | 408,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.