Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7651
Title: Стан розробленості проблеми відкритої освіти через призму філософських досліджень
Other Titles: Состояние разработанности проблемы открытого образования через призму философских исследований
The state of development of the problem of open education through the prism of philosophical research
Authors: Губіна, Оксана Юріївна
Губина, Оксана Юрьевна
Gubina, Oksana Yuriyvna
Keywords: відкрита освіта
синергетичний підхід
філософська гуманістика
открытое образование
синергетический подход
философская гуманистика
open education
synergetic approach
philosophical humanities
Issue Date: 2019
Publisher: КНПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Губіна О. Ю. Стан розробленості проблеми відкритої освіти через призму філософських досліджень [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова : збірник наукових праць. – Київ : КНПУ ім. М.П. Драгоманова, 2019. – Вип. № 69. – С. 55-58. – Режим доступу : https://doi.org/10.31392/2311-5491/2019-69.12. – Заголовок з екрану.
Abstract: У статті представлено результати дослідження теоретико-методологічного та освітньо-політичного аспектів розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Комплексний характер досліджуваної проблеми передбачає системний розгляд зовнішніх та внутрішніх чинників її розвитку, освітньо-політичних процесів та нормативних документів, цілей, завдань, принципів, функцій, змісту, форм, методів, засобів, технологій, результатів, критеріїв та процедур оцінки якості тощо. В статье представлены результаты исследования теоретико-методологического и образовательно-политического аспектов развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Комплексный характер исследуемой проблемы предполагает системное рассмотрение внешних и внутренних факторов ее развития, образовательно-политических процессов и нормативных документов, целей, задач, принципов, функций, содержания, форм, методов, средств, технологий, результатов, критериев и процедур оценки качества и тому подобное.
Description: The article presents the results of the study of theoretical-methodological and educational-political aspects of the development of open education in the domestic educational system. The complex nature of the problem involves a systematic consideration of external and internal factors of its development, educational and political processes and regulations, goals, objectives, principles, functions, content, forms, methods, tools, technologies, results, criteria and procedures for quality assessment and more.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7651
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття 13 Губіна О.Ю. Драгоманова.pdf408,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.