Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/768
Назва: Теорія тракторів і автомобілів. Розділ 1. Теорія двигунів внутрішнього згоряння
Інші назви: Теория тракторов и автомобилей. 1. Теория двигателей внутреннего сгорания
Автори: Саєнко, А. В.
Саенко, А. В.
Saenko, A. V.
Ключові слова: паливний насос
дизельний двигун
трубопровід
топливный насос
дизельный двигатель
трубопровод
Дата публікації: 2012
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Теорія тракторів і автомобілів. Розділ 1. Теорія двигунів внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] : метод. вказівки щодо виконання самостійної роботи для студентів 5 курсу напрямку підготовки 8.100102 " Процеси, машини та обладнання аграрного виробництва" денної та заочної форм навчання / укл. А. В. Саєнко. - Суми : СНАУ, 2012. - 49 с.
Короткий огляд (реферат): Комплексна мікропроцесорна система управління роботою двигуна призначена для вироблення оптимального складу робочої суміші, подачі палива через форсунки в циліндри двигуна, а також своєчасного його запалювання з урахуванням оптимального кута випередження запалення. В своїй роботі комплексна система управління двигуном використовує дані, одержані датчиків системи і програми закладеної в пам'яті блоку управління. При управління роботою двигуна за допомогою комплексної системи досягається більш економічна робота двигуна при підвищенні його потужностних показників, а також виконання норм по токсичності вихлопних газів. Комплексная микропроцессорная система управления работой двигателя предназначена для выработки оптимального состава рабочей смеси, подачи топлива через форсунки в цилиндры двигателя, а также своевременного его зажигания с учетом оптимального угла опережения зажигания. В своей работе комплексная система управления двигателем использует данные, полученные датчиков системы и программы заложенной в памяти блока управления. При управлении работой двигателя с помощью комплексной системы достигается более экономичная работа двигателя при повышении его мощностных показателей, а также выполнение норм по токсичности выхлопных газов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/768
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2503.doc3,84 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.