Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШестакова, С. О.-
dc.contributor.authorШестакова, С. О.-
dc.contributor.authorShestakova, S. O.-
dc.date.accessioned2020-07-08T07:51:32Z-
dc.date.available2020-07-08T07:51:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШестакова С. О. Навчальна дискусія як спосіб формування лінгвориторичної компетентності студентів [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова // Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін : матер. Міжнар. наук. - практ. конф., (м. Суми, 24 квітня 2020 р.). - Суми, 2020uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7712-
dc.descriptionThe thesis examines the importance of educational discussion for the formation of the rhetorical competence of students of legal profile. It is proved that the educational discussion is an effective form of training organization that promotes the development of linguistic competency among students, in particular the ability to listen, convince, influence students, formulate theses and questions logically correctly, express views, prove them reasonably, refute the opponent’s thought, apply different rhetorical techniques for the achievement of their goals, which are necessary for the representative of any profession.uk_UA
dc.description.abstractУ тезах досліджується значення навчальної дискусії для формування риторичної компетентності студентів юридичного профілю. Доводиться, що навчальна дискусія є ефективною формою організації навчання, яка сприяє розвитку у студентів лінгвориторичної компетентності, зокрема уміння слухати, переконувати, впливати на слухачів, логічно правильно формулювати тези і питання, висловлювати погляди, аргументовано їх доводити, спростовувати думку опонента, застосовувати різноманітні риторичні прийоми задля досягнення своєї мети, що необхідно представнику будь-якої професії. В тезисах исследуется значение учебной дискуссии для формирования риторической компетентности студентов юридического профиля. Доказывается, что учебная дискуссия является эффективной формой организации обучения, которая содействует развитию у студентов лингвориторической компетентности, в частности умения слушать, убеждать, влиять на слушателей, логически правильно формулировать тезисы и вопросы, высказывать взгляды, аргументировано их доказывать, опровергать мысль оппонента, применять разные риторические приемы ради достижения своей цели, которые необходимо представителю любой профессии.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнавчальна дискусіяuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.subjectсуперечкаuk_UA
dc.subjectучебная дискуссияuk_UA
dc.subjectдискуссияuk_UA
dc.subjectспорuk_UA
dc.subjecteducational discussionuk_UA
dc.subjectdiscussionuk_UA
dc.subjectdisputeuk_UA
dc.titleНавчальна дискусія як спосіб формування лінгвориторичної компетентності студентівuk_UA
dc.title.alternativeУчебная дискуссия как способ формирования лингвориторической компетентности студентовuk_UA
dc.title.alternativeEducational discussion as a way of forming linguistic competence of studentsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шестакова С.О. Навчальна дискусія як спосіб.pdf108,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.