Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7712| Title: | Навчальна дискусія як спосіб формування лінгвориторичної компетентності студентів |
| Other Titles: | Учебная дискуссия как способ формирования лингвориторической компетентности студентов Educational discussion as a way of forming linguistic competence of students |
| Authors: | Шестакова, С. О. Шестакова, С. О. Shestakova, S. O. |
| Keywords: | навчальна дискусія дискусія суперечка учебная дискуссия дискуссия спор educational discussion discussion dispute |
| Issue Date: | 2020 |
| Citation: | Шестакова С. О. Навчальна дискусія як спосіб формування лінгвориторичної компетентності студентів [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова // Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін : матер. Міжнар. наук. - практ. конф., (м. Суми, 24 квітня 2020 р.). - Суми, 2020 |
| Abstract: | У тезах досліджується значення навчальної дискусії для формування риторичної компетентності студентів юридичного профілю. Доводиться, що навчальна дискусія є ефективною формою організації навчання, яка сприяє розвитку у студентів лінгвориторичної компетентності, зокрема уміння слухати, переконувати, впливати на слухачів, логічно правильно формулювати тези і питання, висловлювати погляди, аргументовано їх доводити, спростовувати думку опонента, застосовувати різноманітні риторичні прийоми задля досягнення своєї мети, що необхідно представнику будь-якої професії. В тезисах исследуется значение учебной дискуссии для формирования риторической компетентности студентов юридического профиля. Доказывается, что учебная дискуссия является эффективной формой организации обучения, которая содействует развитию у студентов лингвориторической компетентности, в частности умения слушать, убеждать, влиять на слушателей, логически правильно формулировать тезисы и вопросы, высказывать взгляды, аргументировано их доказывать, опровергать мысль оппонента, применять разные риторические приемы ради достижения своей цели, которые необходимо представителю любой профессии. |
| Description: | The thesis examines the importance of educational discussion for the formation of the rhetorical competence of students of legal profile. It is proved that the educational discussion is an effective form of training organization that promotes the development of linguistic competency among students, in particular the ability to listen, convince, influence students, formulate theses and questions logically correctly, express views, prove them reasonably, refute the opponent’s thought, apply different rhetorical techniques for the achievement of their goals, which are necessary for the representative of any profession. |
| URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7712 |
| Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Шестакова С.О. Навчальна дискусія як спосіб.pdf | 108,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.