Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7735
Title: Роль маркетингових стратегій у підвищенні потенціалу конкурентоспроможності аграрних підприємств
Other Titles: Роль маркетинговых стратегий у повышении потенциала конкурентоспособности аграрных предприятий
The role of marketing strategies in increasing the potential of competitiveness of agricultural enterprises
Authors: Жмайлова, Ольга Григорівна
Вакуленко, Владислав Сергійович
Жмайлова, Ольга Григорьевна
Вакуленко, Владислав Сергеевич
Zhmaylova, Olga Grigorovna
Vakulenko, Vladislav Sergeevich
Keywords: маркетингова стратегія
аграрне підприємство
потенціал
маркетинговая стратегия
аграрное предприятие
потенциал
marketing strategy
agricultural enterprise
potential
Issue Date: 2019
Publisher: СНАУ
Citation: Жмайлова О. Г. Роль маркетингових стратегій у підвищенні потенціалу конкурентоспроможності аграрних підприємств [Електронний ресурс] / О. Г. Жмайлова, В. С. Вакуленко // Збірник наукових статей молодих учених, аспірантів та студентів СНАУ. - Суми : СНАУ, 2019. - С. 22-24
Abstract: Приділена увага визначенню ролі маркетингових стратегій у підвищенні потенціалу конкурентоспроможності аграрних підприємств та їх впливу на найважливіші показники діяльності підприємств. Уделено внимание определению роли маркетинговых стратегий у повышении потенциалу конкурентоспособности аграрных предприятий и их влиянияна на важнейшие показатели деятельности предприятия.
Description: Attention is paid to determining the role of marketing strategies in increasing the potential of competitiveness of agricultural enterprises and their impact on the most important indicators of enterprises.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7735
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жмайлова О. Г. Роль маркетингових стратегій.pdf480,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.