Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерьохіна, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorТерехина, Наталья Алексеевна-
dc.contributor.authorTerokhina, Natalya Oleksiivna-
dc.date.accessioned2020-07-24T07:37:31Z-
dc.date.available2020-07-24T07:37:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТерьохіна Н. О. Педагогічне осмислення неформальної освіти як складової системи освіти дорослих [Електронний ресурс] / Н. О. Терьохіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / голов. ред. А. А. Сбруюва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 2 (96 ). – С.165-175uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7803-
dc.descriptionThe article deals with the problem of adult education in the context of pedagogical thinking. Structural and logical analysis of scientific research of adult education allowed to ascertain their interdisciplinary character and to determine the leading aspects of research: philosophical, historical and pedagogical, psychological, socio-educational, andragogical. It draws attention the philosophical approaches of scholars who influenced the development of adult education: liberalism, progressivism, behaviorism, humanism, radicalism, constructivism.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі освіти дорослих в контексті педагогічного осмислення. Структурно-логічний аналіз наукових досліджень щодо освiти дорослих дозволив констатувати їх міждисциплінарний характер і визначити провідні аспекти досліджень: філософський, історико-педагогічний, психологічний, соціально-освітній, андрагогічний. Аналіз досліджень американських, європейських та вітчизняних вчених дозволив визначити складові системи освіти дорослих, зокрема, базову, професійну, додаткову, освіту жінок, громадянську, батьківську, дозвілеву, освіту в дома, сімейну, освіту «третього» віку, релігійну освіту, навчання на робочому місці тощо. Особливий інтерес викликають дослідження сучасних вчених стосовно впровадження інноваційних освітніх технологій у процес навчання дорослих, зокрема, інтерактивних, дистанційних. Статья посвящена проблеме образования взрослых в контексте педагогического осмысления. Структурно-логический анализ научных исследований по образования взрослых позволил констатировать их междисциплинарный характер и определить ведущие аспекты исследований: философский, историко-педагогический, психологический, социально-образовательный, андрагогический. Анализ исследований американских, европейских и отечественных ученых позволил определить составляющие системы образования взрослых, в частности, базовую, профессиональную, дополнительную, образование женщин, гражданскую, родительскую, досуговых, образование в дома, семейную, образование «третьего» возраста, религиозное образование, обучение на рабочем месте и тому подобное. Особый интерес вызывают исследования современных ученых по внедрению инновационных образовательных технологий в процесс обучения взрослых, в частности, интерактивных, дистанционных.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВид-во СумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA
dc.subjectформальна освітаuk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subjectобразование взрослыхuk_UA
dc.subjectформальное образованиеuk_UA
dc.subjectнеформальное образованиеuk_UA
dc.subjectadult educationuk_UA
dc.subjectformal educationuk_UA
dc.subjectnon-formal educationuk_UA
dc.titleПедагогічне осмислення неформальної освіти як складової системи освіти дорослихuk_UA
dc.title.alternativeПедагогическое осмысление неформального образования как составляющей системы образования взрослыхuk_UA
dc.title.alternativePedagogical understanding of non-formal education as a component of adult education systemuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терьохіна Н. О. Педагогічне осмислення.pdf496,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.