Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7803
Title: Педагогічне осмислення неформальної освіти як складової системи освіти дорослих
Other Titles: Педагогическое осмысление неформального образования как составляющей системы образования взрослых
Pedagogical understanding of non-formal education as a component of adult education system
Authors: Терьохіна, Наталія Олексіївна
Терехина, Наталья Алексеевна
Terokhina, Natalya Oleksiivna
Keywords: освіта дорослих
формальна освіта
неформальна освіта
образование взрослых
формальное образование
неформальное образование
adult education
formal education
non-formal education
Issue Date: 2020
Publisher: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Терьохіна Н. О. Педагогічне осмислення неформальної освіти як складової системи освіти дорослих [Електронний ресурс] / Н. О. Терьохіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / голов. ред. А. А. Сбруюва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 2 (96 ). – С.165-175
Abstract: Стаття присвячена проблемі освіти дорослих в контексті педагогічного осмислення. Структурно-логічний аналіз наукових досліджень щодо освiти дорослих дозволив констатувати їх міждисциплінарний характер і визначити провідні аспекти досліджень: філософський, історико-педагогічний, психологічний, соціально-освітній, андрагогічний. Аналіз досліджень американських, європейських та вітчизняних вчених дозволив визначити складові системи освіти дорослих, зокрема, базову, професійну, додаткову, освіту жінок, громадянську, батьківську, дозвілеву, освіту в дома, сімейну, освіту «третього» віку, релігійну освіту, навчання на робочому місці тощо. Особливий інтерес викликають дослідження сучасних вчених стосовно впровадження інноваційних освітніх технологій у процес навчання дорослих, зокрема, інтерактивних, дистанційних. Статья посвящена проблеме образования взрослых в контексте педагогического осмысления. Структурно-логический анализ научных исследований по образования взрослых позволил констатировать их междисциплинарный характер и определить ведущие аспекты исследований: философский, историко-педагогический, психологический, социально-образовательный, андрагогический. Анализ исследований американских, европейских и отечественных ученых позволил определить составляющие системы образования взрослых, в частности, базовую, профессиональную, дополнительную, образование женщин, гражданскую, родительскую, досуговых, образование в дома, семейную, образование «третьего» возраста, религиозное образование, обучение на рабочем месте и тому подобное. Особый интерес вызывают исследования современных ученых по внедрению инновационных образовательных технологий в процесс обучения взрослых, в частности, интерактивных, дистанционных.
Description: The article deals with the problem of adult education in the context of pedagogical thinking. Structural and logical analysis of scientific research of adult education allowed to ascertain their interdisciplinary character and to determine the leading aspects of research: philosophical, historical and pedagogical, psychological, socio-educational, andragogical. It draws attention the philosophical approaches of scholars who influenced the development of adult education: liberalism, progressivism, behaviorism, humanism, radicalism, constructivism.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7803
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Терьохіна Н. О. Педагогічне осмислення.pdf496,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.