Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7806
Title: | Методика преподавания математических дисциплин у студентов инженерной специальности |
Other Titles: | Методика викладання математичних дисциплін у студентів інженерної спеціальності Methods of teaching mathematical disciplines in students of engineering specialty |
Authors: | Головченко, Г. С. Головченко, Г. С. Golovchenko, G. S. |
Keywords: | методика обучения математическая подготовка компетентностный подход методика навчання математична підготовка компетентностний підхід methodology of educating mathematical preparation competense approach |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Головченко Г. С. Методика преподавания математических дисциплин у студентов инженерной специальности [Электронный ресурс] / Г. С. Головченко // Матеріали III міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми підготовки фахівців–аграріїв у навчальних закладах вищої та професійної освіти» : збірник наукових праць III міжнародної науково-методичної конференції, ( м. Кам’янець-Подільський, 4 жовтня 2019 р.). - Кам’янець-Подільський, 2019. - Ч. 1. - С.75-78 |
Abstract: | Основными целями формирования математической компетенции студентов технических университетов есть: 1) презентация знаний университетского уровня из курса высшей математики и умения применять приобретенные знания на практике и в профессиональной деятельности; 2) умение представлять математические данные в устной, цифровой форме, графически или символически, интерпретировать их и строить заключения путем их анализа; 3) умение выявлять понимание математики как набора инструментов, который может использоваться в естественных, общественных и гуманитарных науках; 4) использование информационно-коммуникационных технологий для развития математического мышления и понимание, уметь решать математические задачи и делать оценку достоверности полученных результатов. Основними цілями формування математичної компетенції студентів технічних університетів є: 1) презентація знань університетського рівня з курсу вищої математики та вміння застосовувати набуті знання на практиці і в професійній діяльності; 2) уміння представляти математичні дані в усній, цифровій формі, графічно або символічно, інтерпретувати їх та робити висновки шляхом їхнього аналізу; 3) уміння виявляти розуміння математики як набору інструментів, який може використовуватися в природничих, суспільних та гуманітарних науках; 4) використання інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку математичного мислення й розуміння, вміти розв’язувати математичні задачі та робити оцінку достовірності отриманих результатів. |
Description: | The primary purposes of forming of mathematical competense of students of technical universities I am: 1) presentation of knowledge of university level from the course of higher mathematics and ability to apply the purchased knowledge in practice and in professional activity; 2) ability to present mathematical data in a verbal, digital form, graphicly or symbolically, to interpret them and build conclusions by their analysis; 3) ability to expose understanding of mathematics as a set of tools, that can be used in natural, public and humanitarian sciences; 4) the use of informatively-communication technologies for development of the mathematical thinking and understanding, able to decide mathematical tasks and do the estimation of authenticity of the got results. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7806 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Головченко Г. Методика преподавания.pdf | 421,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.