Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7841
Title: Modern Lead Generation in Internet Marketing for the Development of Enterprise Potential
Other Titles: Сучасне покоління лідерів в Інтернет-маркетингу для розвитку підприємницького потенціалу
Современное поколение лидеров в Интернет-маркетинге для развития предпринимательского потенциала
Authors: Bondarenko, Svitlana
Laburtseva, Olena
Sadchenko, Оlena
Lebedieva, Vira
Haidukova, Oleksandra
Kharchenko, Tetyana
Бондаренко, Світлана
Лабурцева, Олена
Садченко, Олена
Лебед’єва, Віра
Гайдукова, Олександра
Харченко, Тетяна
Бондаренко, Светлана
Лабурцева, Елена
Садченко, Елена
Лебедева, Вера
Гайдукова, Александра
Харченко, Татьяна
Keywords: Enterprise Potential
Internet Marketing
Lead Generation
корпоративний потенціал
інтернет-маркетинг
лідерство
предпринимательский потенциал
интернет-маркетинг
лидерство
Issue Date: 2019
Citation: Modern Lead Generation in Internet Marketing for the Development of Enterprise Potential [Electronic resource] / S. Bondarenko, O. Laburtseva, О. Sadchenko [and athers] // International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. – 2019. – Vol. 8, Issue 12. – Р. 3066-3071.
Abstract: The buying process has changed, and marketers need to look for new ways to attract customers. Instead of reaching potential customers through mass advertising and e-mail newsletters, marketers should now focus on learning how to build and maintain ongoing customer relationships. According to statistics, 96% of new visitors to the site are not yet ready to make a purchase, although they are all potential customers. This figure shows how important lead generation is. Visitors to your site is just the beginning of the lead generation process. If the company does not have a clear strategy that will translate potential customers into buyers, it will constantly lose in the market and lose profits. It is necessary to analyze the main indicators of lead generation efficiency, return on investment, and conversion. Процес купівлі змінився, і маркетологи повинні шукати нові способи залучення клієнтів. Замість того, щоб охопити потенційних клієнтів за допомогою масової реклами та електронних розсилок, маркетологи тепер повинні зосередитись на тому, щоб навчитися будувати і підтримувати постійні відносини з клієнтами. За статистикою, 96% нових відвідувачів сайту ще не готові зробити покупку, хоча всі вони потенційні замовники. Цей показник показує, наскільки важливим є покоління лідерів. Відвідувачі вашого веб-сайту - це лише початок процесу генерації потенційних клієнтів. Якщо компанія не має чіткої стратегії, яка б перетворила потенційних клієнтів на покупців, вона постійно програватиме ринку та втрачатиме прибуток. Необхідно проаналізувати основні показники ефективності генерації лідерів, рентабельності інвестицій та перетворень.
Description: Процесс покупки изменился, и маркетологи должны искать новые способы привлечения клиентов. Вместо того, чтобы охватить потенциальных клиентов с помощью массовой рекламы и электронных рассылок, маркетологи теперь должны сосредоточиться на том, чтобы научиться строить и поддерживать постоянные отношения с клиентами. По статистике, 96% новых посетителей сайта еще не готовы сделать покупку, хотя все они потенциальные заказчики. Этот показатель показывает, насколько важно поколения лидеров. Посетители вашего сайта - это только начало процесса генерации потенциальных клиентов. Если компания не имеет четкой стратегии, которая превратила потенциальных клиентов на покупателей, она постоянно будет проигрывать рынка и терять прибыль. Необходимо проанализировать основные показатели эффективности генерации лидеров, рентабельности инвестиций и преобразований.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7841
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Харченко Т.М.стаття.pdf791,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.