Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7860
Назва: Теоретичні та прикладні аспекти розвитку філологічної освіти в Україні та в країнах Європейського Союзу
Інші назви: Теоретические и прикладные аспекты развития филологического образованя в Украине и в странах Европейского Союза
Theoretical and applied aspects of the development of philological education in Ukraine and in the countries of the European Union
Автори: Харченко, Інна Іванівна
Харченко, Инна Ивановна
Kharchenko, Inna Ivanovna
Ключові слова: філологічна освіта
глобалізація
інтернаціоналізація
филологическое образование
глобализация
интернационализация
philological education
globalization
internationalization
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Харченко І. І. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку філологічної освіти в Україні та в країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. – Сер. «Філологія». – Одеса, 2019. – № 38, Т. 1. – С. 73-75.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено спробу аналізу теоретичних та прикладних аспектів розвитку філологічної освіти в Україні та в країнах Європейського Союзу. Зазначено, що філологічна освіта не тільки дає кваліфікацію, а й формує культурний тип особистості. Відмічено, що пріоритетними тенденціями філологічної освіти, є її глобалізація та інтернаціоналізація. Розглянуто гуманітарний потенціал мовознавства і літературознавства, які є компонентами філологічної освіти. Розглянуто наступні аспекти філологічної освіти: лінгвокультурологія, етнолінгвістика, соціолінгвістика. Звернуто увагу на сучасний етап становлення національної школи термінознавства. В статье предпринята попытка анализа теоретических и прикладных аспектов развития филологического образования в Украине и в странах Европейского Союза. Отмечено, что филологическое образование не только дает квалификацию, но и формирует культурный тип личности. Отмечено, что приоритетными тенденциями филологического образования, является ее глобализация и интернационализация. Рассмотрены гуманитарный потенциал языкознания и литературоведения, которые являются компонентами филологического образования. Рассмотрены следующие аспекты филологического образования: лингвокультурология, этнолингвистика, социолингвистика. Обращено внимание на этап становления национальной школы терминологии.
Опис: The article attempts to analyze theoretical and applied aspects of the development of philological education in Ukraine and in the countries of the European Union. It is noted that philological education not only qualifies, but also forms a cultural type of personality. It is noted that the priority tendencies of philological education are its globalization and internationalization. The humanitarian potential of linguistics and literary studies, which are components of philological education, is considered. The following aspects of philological education are considered: linguoculture, ethnolinguistics, sociolinguistics. The attention is paid to the stage of formation of national schools of terminology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7860
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.