Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7867
Title: Формування готовності майбутніх економістів до професійно орієнтованої комунікації в умовах інформаційно-освітнього середовища
Other Titles: Формирование готовности будущих экономистов к профессионально ориентированной коммуникации в условиях информационно-образовательной среды
Formation of readiness of future economists for professionally oriented communication in the conditions of information and educational environment
Authors: Харченко, Інна Іванівна
Харченко, Инна Ивановна
Kharchenko, Inna Ivanovna
Keywords: інформаційно-освітнє середовище
ВНЗ економічного профілю
професійна підготовка
информационно-образовательная среда
вузы экономического профиля
профессиональная подготовка
information and educational environment
economic universities
professional training
Issue Date: 2020
Citation: Харченко І. І. Формування готовності майбутніх економістів до професійно орієнтованої комунікації в умовах інформаційно-освітнього середовища [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // VІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний, європейський та національний виміри змін», (Суми, 23-24 квітня 2020 р.). – Суми, 2020. – С. 46-48.
Abstract: Тези присвячено розкриттю основних аспектів готовності до професійно орієнтованої комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища. Тезисы посвящено раскрытию основных аспектов готовности к профессионально ориентированной коммуникации будущих специалистов по экономике в условиях информационно-образовательной среды.
Description: The thesis is devoted to the disclosure of the main aspects of readiness for professionally oriented communication of future specialists in economics in the information and educational environment.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7867
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.