Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7987
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Губіна, Оксана Юріївна | - |
dc.contributor.author | Губина, Оксана Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Gubina, Oksana Yuriyvna | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-14T10:39:50Z | - |
dc.date.available | 2020-08-14T10:39:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Губіна О. Ю. Стан відкритої освіти у сучасних політичних та соціокультурних умовах [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Сучасна система освіти і виховання : досвід минулого – погляд у майбутнє : Міжнародна науково-практична конференція / Громадська організація «Київська наукова організація педагогіки та психології». – Київ, 2019. – С. 12-15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7987 | - |
dc.description | The article presents the results of a study of educational, political and methodological aspects of the development of open education in the domestic educational system. It is established that open education is a complex social phenomenon, the study of which involves a holistic study, systematization and classification of sources in many fields of knowledge, which formed in recent decades, developed multidisciplinary and interdisciplinary discourse. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено результати дослідження освітньо-політичного аспекту розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Встановлено, що відкрита освіта являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. В статье представлены результаты исследования образовательно-политического аспекта развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Установлено, что открытое образование представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, которые создали в течение последних десятилетий развитый многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | відкрита освіта | uk_UA |
dc.subject | методичний аспект | uk_UA |
dc.subject | освітньо-політичні процеси | uk_UA |
dc.subject | открытое образование | uk_UA |
dc.subject | методический аспект | uk_UA |
dc.subject | образовательно-политические процессы | uk_UA |
dc.subject | open education | uk_UA |
dc.subject | open education | uk_UA |
dc.subject | open education | uk_UA |
dc.title | Cтан відкритої освіти у сучасних політичних та соціокультурних умовах | uk_UA |
dc.title.alternative | Состояние открытого образования в современных политических и социокультурных условиях | uk_UA |
dc.title.alternative | The state of open education in modern political and socio-cultural conditions | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 85,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.