Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7987
Title: | Cтан відкритої освіти у сучасних політичних та соціокультурних умовах |
Other Titles: | Состояние открытого образования в современных политических и социокультурных условиях The state of open education in modern political and socio-cultural conditions |
Authors: | Губіна, Оксана Юріївна Губина, Оксана Юрьевна Gubina, Oksana Yuriyvna |
Keywords: | відкрита освіта методичний аспект освітньо-політичні процеси открытое образование методический аспект образовательно-политические процессы open education open education open education |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Губіна О. Ю. Стан відкритої освіти у сучасних політичних та соціокультурних умовах [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Сучасна система освіти і виховання : досвід минулого – погляд у майбутнє : Міжнародна науково-практична конференція / Громадська організація «Київська наукова організація педагогіки та психології». – Київ, 2019. – С. 12-15. |
Abstract: | У статті представлено результати дослідження освітньо-політичного аспекту розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Встановлено, що відкрита освіта являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. В статье представлены результаты исследования образовательно-политического аспекта развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Установлено, что открытое образование представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, которые создали в течение последних десятилетий развитый многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс. |
Description: | The article presents the results of a study of educational, political and methodological aspects of the development of open education in the domestic educational system. It is established that open education is a complex social phenomenon, the study of which involves a holistic study, systematization and classification of sources in many fields of knowledge, which formed in recent decades, developed multidisciplinary and interdisciplinary discourse. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7987 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.