Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7987
Title: Cтан відкритої освіти у сучасних політичних та соціокультурних умовах
Other Titles: Состояние открытого образования в современных политических и социокультурных условиях
The state of open education in modern political and socio-cultural conditions
Authors: Губіна, Оксана Юріївна
Губина, Оксана Юрьевна
Gubina, Oksana Yuriyvna
Keywords: відкрита освіта
методичний аспект
освітньо-політичні процеси
открытое образование
методический аспект
образовательно-политические процессы
open education
open education
open education
Issue Date: 2019
Citation: Губіна О. Ю. Стан відкритої освіти у сучасних політичних та соціокультурних умовах [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Сучасна система освіти і виховання : досвід минулого – погляд у майбутнє : Міжнародна науково-практична конференція / Громадська організація «Київська наукова організація педагогіки та психології». – Київ, 2019. – С. 12-15.
Abstract: У статті представлено результати дослідження освітньо-політичного аспекту розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Встановлено, що відкрита освіта являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. В статье представлены результаты исследования образовательно-политического аспекта развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Установлено, что открытое образование представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, которые создали в течение последних десятилетий развитый многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс.
Description: The article presents the results of a study of educational, political and methodological aspects of the development of open education in the domestic educational system. It is established that open education is a complex social phenomenon, the study of which involves a holistic study, systematization and classification of sources in many fields of knowledge, which formed in recent decades, developed multidisciplinary and interdisciplinary discourse.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7987
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf85,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.