Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7988
Назва: Філософське підґрунтя відкритої освіти як інноваційної освітньої парадигми
Інші назви: Философская основа открытого образования как инновационной образовательной парадигмы
Philosophical basis of open education as an innovative educational paradigm
Автори: Губіна, Оксана Юріївна
Губина, Оксана Юрьевна
Gubina, Oksana Yuriyvna
Ключові слова: відкрита освіта
синергетичний підхід
філософська гуманістика
открытое образование
синергетический подход
философская гуманистика
open education
synergetic approach
philosophical humanities
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Губіна О. Ю. Філософське підґрунтя відкритої освіти як інноваційної освітньої парадигми [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Педагогіка та психологія сьогодні : постулати минулого і сучасні теорії : Міжнародна науково-практична конференція / Громадська організація «Південна фундація педагогіки». – Одеса, 2019. – С. 18-20.
Короткий огляд (реферат): У тезах представлено результати дослідження теоретико-методологічного та освітньо-політичного аспектів розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Комплексний характер досліджуваної проблеми передбачає системний розгляд зовнішніх та внутрішніх чинників її розвитку, освітньо-політичних процесів та нормативних документів, цілей, завдань, принципів, функцій, змісту, форм, методів, засобів, технологій, результатів, критеріїв та процедур оцінки якості тощо. В тезах представлены результаты исследования теоретико-методологического и образовательно-политического аспектов развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Комплексный характер исследуемой проблемы предполагает системное рассмотрение внешних и внутренних факторов ее развития, образовательно-политических процессов и нормативных документов, целей, задач, принципов, функций, содержания, форм, методов, средств, технологий, результатов, критериев и процедур оценки качества и тому подобное.
Опис: The article presents the results of the study of theoretical-methodological and educational-political aspects of the development of open education in the domestic educational system. The complex nature of the problem involves a systematic consideration of external and internal factors of its development, educational and political processes and regulations, goals, objectives, principles, functions, content, forms, methods, tools, technologies, results, criteria and procedures for quality assessment and more.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7988
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf66,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.