Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7988
Title: Філософське підґрунтя відкритої освіти як інноваційної освітньої парадигми
Other Titles: Философская основа открытого образования как инновационной образовательной парадигмы
Philosophical basis of open education as an innovative educational paradigm
Authors: Губіна, Оксана Юріївна
Губина, Оксана Юрьевна
Gubina, Oksana Yuriyvna
Keywords: відкрита освіта
синергетичний підхід
філософська гуманістика
открытое образование
синергетический подход
философская гуманистика
open education
synergetic approach
philosophical humanities
Issue Date: 2019
Citation: Губіна О. Ю. Філософське підґрунтя відкритої освіти як інноваційної освітньої парадигми [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Педагогіка та психологія сьогодні : постулати минулого і сучасні теорії : Міжнародна науково-практична конференція / Громадська організація «Південна фундація педагогіки». – Одеса, 2019. – С. 18-20.
Abstract: У тезах представлено результати дослідження теоретико-методологічного та освітньо-політичного аспектів розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Комплексний характер досліджуваної проблеми передбачає системний розгляд зовнішніх та внутрішніх чинників її розвитку, освітньо-політичних процесів та нормативних документів, цілей, завдань, принципів, функцій, змісту, форм, методів, засобів, технологій, результатів, критеріїв та процедур оцінки якості тощо. В тезах представлены результаты исследования теоретико-методологического и образовательно-политического аспектов развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Комплексный характер исследуемой проблемы предполагает системное рассмотрение внешних и внутренних факторов ее развития, образовательно-политических процессов и нормативных документов, целей, задач, принципов, функций, содержания, форм, методов, средств, технологий, результатов, критериев и процедур оценки качества и тому подобное.
Description: The article presents the results of the study of theoretical-methodological and educational-political aspects of the development of open education in the domestic educational system. The complex nature of the problem involves a systematic consideration of external and internal factors of its development, educational and political processes and regulations, goals, objectives, principles, functions, content, forms, methods, tools, technologies, results, criteria and procedures for quality assessment and more.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7988
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf66,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.