Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8000
Title: | Smart-середовище як складова навчання у ВНЗ |
Other Titles: | Smart-среда как составляющая обучения в вузах Smart environment as a component of higher education |
Authors: | Лук’янова, Юлія Миколаївна Комарь, Віра Іванівна Лукьянова, Юлия Николаевна Комарь, Вера Ивановна Lukianova, Yuliia Mykolaivna Komar, Vira Ivanivna |
Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології традиційне навчання smart-технології информационно-коммуникационные технологии традиционное обучение smart-технологии information and communication technologies traditional training smart-technologies |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Лук’янова Ю. М. Smart-середовище як складова навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Ю. М. Лук’янова, В. І. Комарь // ISC Scientific discoveries : projects, strategies and development – Edinburgh, United Kingdom, 2019. – Vol. 2. – Р. 91-93. |
Abstract: | У статті аналізуються сучасні тенденції та перспективи розвитку SMART-технологій у вищій школі, розглядається питання про впровадження в освітніх навчальних закладах SMART-навчання з метою вдосконалення навчально-виховного процесу. В статье анализируются современные тенденции и перспективы развития SMART-технологий в высшей школе, рассматривается вопрос о внедрении в образовательных учебных заведениях SMART-обучения с целью совершенствования учебно-воспитательного процесса. |
Description: | The article analyzes the modern trends and prospects of SMART technologies in the higher school, examines the introduction of SMART-training to the educational institutions in order to improve the educational process. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8000 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Smart-середовище_.pdf | 64,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.