Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8010
Title: | Сучасні теоретичні підходи до організації неформальної освіти |
Other Titles: | Современные теоретические подходы к организации неформального образования Modern theoretical approaches to the organization of non-formal education |
Authors: | Самохвалова, Ірина Юріївна Самохвалова, Ирина Юрьевна Samokhvalova, Irina Yuriyivna |
Keywords: | неформальна освіта студент теорія неформальное образование студент теория non-formal education non-formal education theory |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | СДПУ ім. А.С. Макаренко |
Citation: | Самохвалова І. Сучасні теоретичні підходи до організації неформальної освіти [Електронний ресурс] / І. Самохвалова // Міжнародна науково-практична конференція «Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця», (Суми, 5-6 грудня 2019 р.). – Суми : СДПУ ім. А.С. Макаренко, 2019. – Ч. 2. – С. 174-176. |
Abstract: | В статті представлені результати проведеного аналізу наукової літератури щодо теоретико-методологічних засад організації неформального навчання; виокремлення теорії навчання, на яких засновано процес організації неформальної освіти. В статье представлены результаты проведенного анализа научной литературы по теоретико-методологических основ организации неформального обучения; выделение теории обучения, на которых основано процесс организации неформального образования. |
Description: | The article presents the results of the analysis of the scientific literature on the theoretical and methodological foundations of non-formal learning; identification of learning theories on which the process of organizing non-formal education is based. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8010 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сучасні підходи до неформ. 1.pdf | 93,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.