Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8027
Назва: Аналіз розвитку рухових здібностей студенток закладів вищої освіти засобами спортивних ігор в процесі секційних занять
Інші назви: Анализ развития двигательных спосібностей студенток вузов по средствам спортивних игр в процессе секционных занятий
Analysis of the development of the student’s health needs in mortgages for sports igors in the process of occupation
Автори: Самохвалова, І. Ю.
Рибалко, П. Ф.
Самохвалова, И. Ю.
Рыбалко, П. Ф.
Samokhvalova, І.
Ribalko, Р.
Ключові слова: рухові здібності
студентки
спортивні ігри
двигательные способности
студентки
спортивные игры
motor abilities
students
sports games
Дата публікації: 2020
Видавництво: «Baltija Publishing»
Бібліографічний опис: Самохвалова І. Ю. Аналіз розвитку рухових здібностей студенток закладів вищої освіти засобами спортивних ігор у процесі секційних занять [Електронний ресурс] / І. Ю. Самохвалова, П. Ф. Рибалка // Modern researcher in psychology and pedagogy : collective monograph. – Riga : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2020. – С. 333-352.
Короткий огляд (реферат): Проблема збереження і зміцнення здоров’я студентської молоді є актуальним питанням умов сьогодення. Умови навчання у закладах вищої освіти висувають завищені вимоги які спричиняють погіршення здоров’я студенток. Останні наукові дослідження свідчать, що активні заняття фізичними вправамита спортом відіграють активну роль у відновленні та покращенні здоров’я. Для стимулювання зацікавленості студенток до занять різними видами фізичної активності необхідно використовувати сучасні методики та технології, які спрямовані на формування інтересу до занять фізичними вправами. В статті представлені результати дослідження розвитку рухових якостей студенток закладів вищої освіти засобами спортивних ігор в процесі неформальної фізкультурної освіти. Результати дослідження показують ефективність застосування програми розвитку рухових якостей студенток закладів вищої освіти. Після проведення педагогічного експерименту були відмічені статистично-вірогідні зміни у студенток експериментальної групи порівняно з контрольною группою. Проблема сохранения и укрепления здоровья студенческой молодежи является актуальным вопросом условий настоящего. Условия обучения в учреждениях высшего образования предъявляют завышенные требования вызывающих ухудшение здоровья студенток. Последние научные исследования показывают, что активные занятия физическими вправамита спортом играют активную роль в восстановлении и улучшении здоровья. Для стимулирования заинтересованности студенток к занятиям различными видами физической активности необходимо использовать современные методики и технологии, направленные на формирование интереса к занятиям физическими упражнениями. В статье представлены результаты исследования развития двигательных качеств студенток высших учебных заведений средствами спортивных игр в процессе неформального физкультурного образования. Результаты исследования показывают эффективность применения программы развития двигательных качеств студенток высших учебных заведений. После проведения педагогического эксперимента были отмечены статистически достоверные изменения у студенток экспериментальной группы по сравнению с контрольной группой
Опис: The problem of preserving and strengthening the health of student youth is a topical issue in today's conditions. The conditions of study in higher education institutions make excessive demands that lead to the deterioration of the health of female students. Recent scientific studies show that active exercise and sports play an active role in restoring and improving health. To stimulate students' interest in various types of physical activity, it is necessary to use modern methods and technologies that are aimed at generating interest in physical activity. The article presents the results of a study of the development of motor skills of students of higher education institutions by means of sports games in the process of informal physical education. The results of the study show the effectiveness of the program of development of motor skills of female students of higher education institutions. After the pedagogical experiment, statistically significant changes were observed in the students of the experimental group compared with the control group.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8027
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
розділ монографії.pdf230,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.