Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8029
Назва: Aesthetic and Pedagogical Potential of the "Foreign Language" Course in the Establishments of Higher Education
Інші назви: Естетико-педагогічний потенціал навчального курсу «Іноземна мова» у закладах вищої освіти
Эстетико-педагогический потенциал учебного курса «Иностранный язык» в учреждениях высшего образования
Автори: Ihnatieva, Olha Leonidivna
Baidak, Liudmyla Ivanivna
Cherkasova, Tetiana Anatoliivna
Ігнатьєва, Ольга Леонідівна
Байдак, Людмила Іванівна
Черкасова, Тетяна Анатоліївна
Игнатьева, Ольга Леонидовна
Байдак, Людмила Ивановна
Черкасова, Татьяна Анатольевна
Ключові слова: foreign language teaching
student-centered approach
aesthetic education
викладання іноземних мов
орієнтований на студентів підхід
естетичне виховання
преподавание иностранных языков
студентоцентрированный подход
эстетическое воспитание
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вид-во «Гельветика»
Бібліографічний опис: Ihnatieva O. L. Aesthetic and pedagogical potential of the "Foreign language" course in the establishments of higher education [Electronic resource] / O. L. Ihnatieva, L. I. Baidak, T. A. Cherkasova // Інноваційна педагогіка. – Херсон : Вид-во «Гельветика», 2020. – Вип. 21, Т. 1. – С. 133-136.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the possibilities of realization of aesthetic education in the process of foreign language teaching. The basic means and methods for the formation of students' aesthetic preferences in foreign language learning have been identified and characterized. Particular attention has been paid to the student-centered approach in the process of foreign language teaching, the modern methodology of foreign language teaching, which is aimed mainly at teaching "communication", the formation of students' communicative competence in the process of foreign language learning. The purpose of foreign language teaching today deals mainly with the development of communicative competence. The uniqueness of the subject “foreign language” is that these lessons are in fact the only ones that simulate real and diverse communicative situations. Involving students in the foreign language learning process, improving their skills in different kinds of language activities, one must bear in mind that all this should be based on the emotional and active perception of the language. У статті розглянуто можливості реалізації естетичного виховання в процесі навчання іноземної мови. Визначено та охарактеризовано основні засоби та методи формування естетичних уподобань учнів у навчанні іноземних мов. Особлива увага приділяється орієнтованому на учнів підходу в процесі викладання іноземної мови, сучасній методиці викладання іноземної мови, яка спрямована переважно на викладання «спілкування», формування комунікативної компетентності учнів у процесі іноземної мови навчання. Мета викладання іноземної мови сьогодні стосується переважно розвитку комунікативної компетентності. Унікальність предмету «іноземна мова» полягає в тому, що ці уроки насправді є єдиними, що імітують реальні та різноманітні комунікативні ситуації. Залучаючи учнів до процесу навчання іноземних мов, удосконалюючи свої навички у різних видах мовної діяльності, потрібно пам’ятати, що все це має ґрунтуватися на емоційному та активному сприйнятті мови.
Опис: В статье рассматриваются возможности реализации эстетического воспитания в процессе обучения иностранному языку. Выявлены и охарактеризованы основные средства и методы формирования эстетических предпочтений студентов в изучении иностранных языков. Особое внимание было уделено студентоцентрированному подходу в процессе обучения иностранному языку, современной методике преподавания иностранного языка, которая направлена в основном на обучение «общению», формированию у студентов коммуникативной компетенции в процессе обучения иностранному языку. обучение. Целью обучения иностранному языку сегодня является главным образом развитие коммуникативной компетенции. Уникальность предмета «иностранный язык» заключается в том, что эти уроки фактически являются единственными, которые имитируют реальные и разнообразные коммуникативные ситуации. Вовлекая студентов в процесс изучения иностранных языков, совершенствуя их навыки в различных видах языковой деятельности, необходимо учитывать, что все это должно основываться на эмоциональном и активном восприятии языка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8029
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihnatieva O.L. Baidak L.I., Cherkasova T.A. _стаття.pdf193,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.