Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8050
Title: Сучасні підходи до навчання іноземної мови в аграрних закладах вищої освіти
Other Titles: Современные подходы к обучению иностранному языку в аграрных учреждениях высшего образования
Modern approaches to teaching a foreign language at agrarian universities
Authors: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Keywords: інноваційний підхід
активні методи навчання
майбутні аграрії
инновационный подход
активные методы обучения
будущие аграрии
innovative approach
active teaching methods
future agrarians
Issue Date: 2020
Publisher: КПУ
Citation: Фоменко Т. М. Сучасні підходи до навчання іноземної мови в аграрних закладах вищої освіти [Електроний ресурс] / Т. М. Фоменко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – Запоріжжя : КПУ, 2020. – Вип. 68, Т. 2. – С. 208-211. – Режим доступу : https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.68-2.41. – Заголовок з екрану.
Abstract: У статті проаналізовано інноваційні підходи до іншомовної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі. Виокремлено основні активні методи навчання, які необхідно впроваджувати, щоб досягти ефективних результатів під час вивчення іноземної мови. Розглянуто можливості та практичне значення використання робити в малих групах, кейс-методу та методу проектів. Встановлено, що застосування активних методів навчання сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів; підвищує їхню мотивацію до іншомовної діяльності; удосконалює професійно важливі особистісні якості майбутніх аграріїв (вміння аналізувати, працювати в групі (команді), розподіляти завдання, налагоджувати спілкування (співпрацювати), приймати обґрунтовані рішення, нести спільну відповідальність за їх виконання й кінцевий результат, знаходити альтернативне вирішення проблеми, відстоювати свій погляд тощо). В статье проанализированы инновационные подходы к иноязычной подготовке будущих специалистов аграрной отрасли. Выделены основные активные методы обучения, которые необходимо внедрять, чтобы достичь эффективных результатов при изучении иностранного языка. Рассмотрены возможности и практическое значение использования делать в малых группах, кейс-метода и метода проектов. Установлено, что применение активных методов обучения способствует активизации познавательной деятельности студентов; повышает их мотивацию к иноязычной деятельности; совершенствует профессионально важные личностные качества будущих аграриев (умение анализировать, работать в группе (команде), распределять задачи, налаживать общение (сотрудничать), принимать обоснованные решения, нести общую ответственность за их выполнение и конечный результат, находить альтернативное решение проблемы, отстаивать свою точку зрения и т.д.).
Description: The article deals with the analysis of innovative approaches to foreign language training of future specialists in the agrarian sector. The main active teaching methods that should be implemented in order to achieve effective results in learning a foreign language are highlighted. The possibilities and practical importance of using small groups activity, case method and project method are described. As a research result it is noted that the use of these active methods facilitates the activation of students’ cognitive activity; increases their motivation for foreign language activities; improves professionally important personal qualities of future agrarians (ability to analyze, work in a group (a team), distribute tasks, establish communication (cooperate), make informed decisions, be jointly responsible for their execution and end result, find alternative solutions to their problem, find alternative solutions, defend one’s own view etc.).
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8050
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf208,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.