Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8057
Title: Основні напрями розвитку організаційної культури органів публічної влади
Other Titles: Основные направления развития организационной культуры органов публичной власти
The main directions of development of organizational culture of public authorities
Authors: Самойленко, Т. Г.
Самойленко, Т. Г.
Samoilenko, T. G.
Keywords: публічне управління
організаційна культура
зовнішнє та внутрішнє середовище системи управління
публичное управление
политические решения
аналитический документ из публичной политики
public administration
political decisions
analytical document on public policy
Issue Date: 2020
Publisher: Видавництво ФОП Вишемирський В.С.
Citation: Самойленко Т. Г. Основні напрями розвитку організаційної культури органів публічної влади [Електроний ресурс] / Т. Г. Самойленко // Модернізація економіки : сучасні реалії, прогнозні сценарії та перспективи розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Херсон, 28 квітня 2020 р.). – Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2020. – С. 498-500.
Abstract: Реформування державного управління є однією з передумов побудови в Україні громадянського суспільства. Гнучкі й ефективні системи управління здатні легко адаптуватися до швидкозмінного зовнішнього середовища і надавати керівникам більшу свободу влади. Слід зазначити, що однією з причин недостатньої ефективності функціонування вітчизняної державної служби є нерозуміння більшістю керівників усіх рівнів місця і ролі організаційної культури в системі управління діяльністю органів публічної влади. Сила організаційної культури визначається інтенсивністю її впливу на поведінку в організації. Чим сильніша організаційна культура, тим більше її вплив і навпаки. Організаційна культура знаходиться у взаємозв'язку з зовнішнім і внутрішнім середовищем. Зовнішні умови існування системи управління вкрай важливі. Під впливом зовнішніх і внутрішніх умов організаційна культура може самовідтворюватися і видозмінюватися, багато її рис можуть трансформуватися, доповнюючи її сутність новими характеристиками, які ведуть за собою новий зміст. В якості одного з ключових чинників формування організаційної культури є рівень довіри громадян, який одночасно, за рядом ознак, є ще й наслідком актуального стану організаційної культури. Одним із стратегічних напрямів модернізації державної служби є завдання підвищення якості надання управлінських послуг органами державної влади. Одна з основних передумов якості надання послуг громадянам та організаціям – клієнтоорієнтована організаційна культура у державній установі. Реформирование государственного управления является одной из предпосылок построения в Украине гражданского общества. Гибкие и эффективные системы управления способны легко адаптироваться к быстро внешней среды и предоставлять руководителям большую свободу власти. Следует отметить, что одной из причин недостаточной эффективности функционирования отечественной государственной службы является непонимание большинством руководителей всех уровней места и роли организационной культуры в системе управления деятельностью органов публичной власти. Сила организационной культуры определяется интенсивностью ее влияния на поведение в организации. Чем сильнее организационная культура, тем больше ее влияние и наоборот. Организационная культура находится во взаимосвязи с внешней и внутренней средой. Внешние условия существования системы управления крайне важны. Под влиянием внешних и внутренних условий организационная культура может самовоспроизводиться и видоизменяться, многие ее черты могут трансформироваться, дополняя ее сущность новыми характеристиками, которые ведут за собой новое содержание. В качестве одного из ключевых факторов формирования организационной культуры является уровень доверия граждан, который одновременно, по ряду признаков, есть еще и следствием актуального состояния организационной культуры. Одним из стратегических направлений модернизации государственной службы является задача повышения качества предоставления управленческих услуг органами государственной власти. Одна из основных предпосылок качества предоставления услуг гражданам и организациям - клиентоориентированная организационная культура в государственном учреждении.
Description: Public administration reform is one of the preconditions for building civil society in Ukraine. Flexible and efficient management systems are able to easily adapt to a rapidly changing environment and give managers more freedom of power. It should be noted that one of the reasons for the inefficiency of the domestic civil service is the lack of understanding by most leaders at all levels of the place and role of organizational culture in the management system of public authorities. The strength of organizational culture is determined by the intensity of its impact on behavior in the organization. The stronger the organizational culture, the greater its impact and vice versa. Organizational culture is interconnected with the external and internal environment. The external conditions of the management system are extremely important. Under the influence of external and internal conditions, organizational culture can self-reproduce and change, many of its features can be transformed, complementing its essence with new characteristics that lead to new content. One of the key factors in the formation of organizational culture is the level of trust of citizens, which at the same time, on a number of grounds, is also a consequence of the current state of organizational culture. One of the strategic directions of modernization of the civil service is the task of improving the quality of management services provided by public authorities. One of the main prerequisites for the quality of services to citizens and organizations is a customer-oriented organizational culture in a public institution.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8057
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самойленко Т.Г._Тези.pdf143,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.