Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8060
Title: | Щодо вивчення вищої математики студентами-аграріями |
Other Titles: | Относительно изучения высшей математики студентами-аграриями Regarding the study of higher mathematics by agricultural students |
Authors: | Пугач, В. І. Пугач, В. И. Pugach, V. I. |
Keywords: | математична освіта математична підготовка математичне мислення математическое образование математическая подготовка математическое мышление mathematical education mathematical training mathematical thinking |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | СумДПУ ім. А. С. Макаренка |
Citation: | Пугач В. І. Щодо вивчення вищої математики студентами-аграріями [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 5-6 грудня 2019 р.). – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – Ч. 2. – С. 143-144. |
Abstract: | В тезах показано, що важливою складовою навчання студентів-аграріїв є розвиток їх навчально-пізнавальної діяльності, зокрема з вищої математики, зорієнтованої на отримання знань через викладача та самостійний пошук і здобування знань. В тезисах показано, что важной составляющей обучения студентов-аграриев является развитие их учебно-познавательной деятельности, в частности по высшей математике, ориентированной на получение знаний через преподавателя и самостоятельный поиск и приобретение знаний. |
Description: | The abstracts show that an important component of the training of agricultural students is the development of their educational and cognitive activities, in particular in higher mathematics, focused on acquiring knowledge through the teacher and independent search and acquisition of knowledge. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8060 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття.pdf | 241,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.