Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8079
Назва: Lifelong learning : practical and theoretical approaches for developing education and training for adults
Інші назви: Навчання протягом життя : практичні та теоретичні підходи для розвитку освіти та навчання дорослих
Обучение в течение жизни : практические и теоретические подходы для развития образования и обучения взрослых
Автори: Berestok, Olga Volodymyrivna
Shcherbyna, Yuliia Mykhailivna
Chyrva, Andriy Sergiyovych
Бересток, Ольга Володимирівна
Щербина, Юлія Михайлівна
Чирва, Андрій Сергійович
Бересток, Ольга Владимировна
Щербина, Юлия Михайловна
Чирва, Андрей Сергеевич
Ключові слова: lifelong learning
contemporary system of education
the Model of Strategic Learning
навчання протягом усього життя
сучасна система освіти
модель стратегічного навчання
обучение в течение всей жизни
современная система образования
модель стратегического обучения
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Berestok O. V. Lifelong Learning : Practical and Theoretical Approaches to Developing Education and Training for Adults [Electronic resource] / O. V. Berestok, Yu. M. Shcherbyna, A. S. Chyrva // Інноваційна педагогіка : науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. – Одеса, 2020. – Вип. 21, Т. 2. – С. 177-180.
Короткий огляд (реферат): The article deals with basic principles of lifelong learning that affect the main directions of modernization of higher educational system nowadays. Advantages and disadvantages of lifelong learning are presented. Main features of lifelong learning are shown. The concept of lifelong learning as a special form of learning, its history and development, as well as the structure and role in the contemporary circumstances of education, are highlighted. Forms, components and effectiveness of lifelong learning are identified. Analysis of world experience in integrating lifelong learning into the process of education is pointed out. The system of lifelong learning, its characteristics from the point of view of cognitive psychology and social learning studies is described. Basic motivation factors affecting the usefulness of lifelong learning are analyzed. The history of lifelong learning as a democratic, simple and free learning system is described. The attempts to identify basic features that are peculiar to adult learners are focused on. The evaluation of some general perspectives of lifelong learning applied to both adolescents and adults is underlined. Стаття присвячена основним принципам навчання протягом усього життя, які впливають на основні напрями модернізації системи вищої освіти в наш час. Надано характеристику переваг та недоліків навчання протягом усього життя. Показано основні особливості навчання протягом усього життя. Висвітлено поняття навчання протягом усього життя як особливої форми навчання, його історії та розвитку, а також структуру та роль у сучасних умовах освіти. Визначено форми, компоненти та ефективність навчання протягом усього життя. Запропоновано аналіз світового досвіду інтеграції навчання протягом усього життя в процес навчання. Описано система навчання протягом усього життя, його характеристики з точки зору когнітивної психології та соціального навчання. Проаналізовано основні мотиваційні фактори, що впливають на ефективність навчання протягом усього життя. Описана історія навчання протягом усього життя як демократичної, простої та вільної системи навчання. Зосереджено увагу на спробах визначення основних рис дорослих учнів.
Опис: Статья посвящена основным принципам учебы в течение всей жизни, которые влияют на основные направления модернизации системы высшего образования в наше время. Предоставлена характеристика преимуществ и недостатков учебы в течение всей жизни. Показаны основные особенности учебы в течение всей жизни. Отражено понятие учебы в течение всей жизни как особенной формы учебы, ее истории и развития, а также структуру и роль в современных условиях образования. Определены формы, компоненты и эффективность учебы в течение всей жизни. Предложен анализ мирового опыта интеграции учебы в течение всей жизни в процесс учебы. Описано система обучения в течение всей жизни, его характеристики с точки зрения когнитивной психологии и социальной учебы. Проанализированы основные мотивационные факторы, которые влияют на еффективность учебы в течение всей жизни. Описанная история учебы в течение всей жизни как демократической, простои и свободной системы обучения. Сосредоточено внимание на попытках определения основных черт взрослых учеников.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8079
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lifelong learning.pdf91,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.