Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8107
Title: | Інноваційні методи вивчення іноземних мов : комп’ютерні та мультимедійні технології |
Other Titles: | Инновационные методы изучения иностранных языков : компьютерные и мультимедийные технологии Innovative methods of foreign languages learning : computer and multimedia technologies |
Authors: | Черкасова, Тетяна Анатоліївна Курінний, Олексій В’ячеславович Черкасова, Татьяна Анатольевна Куренной, Алексей Вячеславович Cherkasova, Tetyana Anatoliyivna Кurinnyi, Olexiy Vyacheslavocich |
Keywords: | інноваційно-альтернативні технології мультимедіа мотивація инновационно-альтернативные технологии мультимедиа мотивация innovative and alternative technologies multimedia motivation |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Вид-во «Гельветика» |
Citation: | Черкасова Т. А. Інноваційні методи вивчення іноземних мов : комп’ютерні та мультимедійні технології [Електронний ресурс] / Т. А. Черкасова, О. В. Курінний // Інноваційна педагогіка. – Херсон : Вид-во «Гельветика», 2020. – Вип. 21, Т. 3. – С. 44-50. |
Abstract: | В даній статті розглядаються інноваційні підходи до вивчення іноземної мови на основі комп’ютерних та мультимедійних технологій. Доводиться необхідність впровадження нових методів та їх відмінність від традиційних методик. Доводяться переваги використання нових технологій і складності їх інтеграції в учбовий процес. В данной статье рассматриваются инновационные подходы к изучению иностранного языка на основе компьютерных и мультимедийных технологий. Доказывается необходимость внедрения новых методов и их отличие от традиционных методик. Доказываются преимущества использования новых технологий сложности их интеграции в учебный процесс. |
Description: | This article reviews innovative approaches to the foreign languages learning based on computer and multimedia technologies. It proves the necessity to introduce new methods and their difference from traditional approaches. The advantages of new technologies using and the the difficulties of their integration into the learning process are proved. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8107 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття в реп.pdf | 349,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.