Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8110
Title: Засоби стимулювання пізнавального інтересу в процесі вивчення іноземних мов
Other Titles: Средства стимулирования познавательного интереса в процессе изучения иностранных языков
Means of cognitive interest stimulation in the process of foreign languages learning
Authors: Черкасова, Тетяна Анатоліївна
Черкасова, Татьяна Анатольевна
Cherkasova, Tetyana Anatoliyivna
Keywords: стимулювання
пізнавальний інтерес засоби активізації студентів
активні методи навчання
стимулирование
познавательный интерес
средства активизации студентов
stimulation
cognitive interest
means of activating students
Issue Date: 2020
Citation: Черкасова Т. А. Засоби стимулювання пізнавального інтересу в процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / Т. А. Черкасова // Матеріали ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії, (29 лютого 2020 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2020. - С. 92-94.
Abstract: В даній статті розглядаються засоби стимулювання пізнавального інтересу в процесі вивчення іноземних мов Доводиться необхідність і важливість стимулювання пізнавального інтересу в процесі вивчення іноземних мов. В данной статье рассматриваются средства стимулирования познавательного интереса в процессе изучения иностранных языков. Доказывается необходимость и важность стимулирования познавательного интереса в процессе изучения иностранных языков.
Description: This article reviews the means of cognitive interest stimulation in the process of foreign languages learning. The necessity and importance of cognitive interest stimulation in the learning process is proved.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8110
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
теза 3 в реп.pdf273,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.