Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8149
Назва: Development of foreign languages teaching tools in agricultural institutes of higher education of Ukraine (the second half of the XX century)
Інші назви: Розвиток засобів навчання іноземним мовами у вищих аграрних навчальних закладах України (друга половина ХХ ст.)
Развитие средств обучения иностранным языками в высших аграрных учебных заведениях Украины (вторая половина ХХ в.)
Автори: Khomenko, Lidiia Mykolaivna
Хоменко, Лідія Миколаївна
Хоменко, Лидия Николаевна
Ключові слова: teaching tools
foreign language education
agricultural institutes of higher education
засоби навчання
іншомовна освіта
вищі аграрні навчальні заклади
средства обучения
иноязычное образование
высшие аграрные учебные заведения
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Khomenko L. М. Development of foreign languages teaching tools in agricultural institutes of higher education of Ukraine (the second half of the XX century) [Electronic resource] / L. M. Khomenko // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2019. – VII (79), Issue 197. – P. 32-35.
Короткий огляд (реферат): The article deals with means of teaching foreign languages applied in agricultural institutes of higher education of Ukraine in the second half of the twentieth century. The use of scientific heuristic and general scientific methods made it possible to classify the foreign languages teaching tools according to the ways of information perception. We have divided them into visual, auditory and visual-auditory groups and highlighted the specifics of development of each one during the researched period. У статті схарактеризовано засоби навчання іноземним мовам, які використовувалися у вищих аграрних навчальних закладах України у другій половині ХХ ст. Застосування науково-евристичних та загальнонаукових методів дозволило здійснити класифікацію засобів навчання іноземним мовам за способом сприйняття інформації. Було виокремлено зорові, слухові та зорово-слухові групи засобів навчання та розкрито особливості розвитку кожної з них протягом досліджуваного періоду.
Опис: В статье охарактеризованы методы обучения иностранным языкам, которые использовались в высших аграрных учебных заведениях Украины во второй половине ХХ в. Применение научно-эвристических и общенаучных методов позволило осуществить классификацию средств обучения иностранным языкам по способу восприятия информации. Было выделено зрительные, слуховые и зрительно-слуховые группы средств обучения и раскрыты особенности развития каждого из них в течение исследуемого периода.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8149
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf240,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.