Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8159
Назва: Інструменти планування маркетингу на підприємстві
Інші назви: Инструменты планирования маркетинга на предприятии
Marketing planning tools at the enterprise
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Коновалов, Андрій Олегович
Муштай, Валентина Анатолиевна
Коновалов, Андрей Олегович
Mushtai, Valentyna
Konovalov, Andrii
Ключові слова: планування
маркетинг
маркетингові прогнози
планирование
маркетинг
маркетинговые прогнозы
planning
marketing
marketing forecasts
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Інструменти планування маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, А. О. Коновалов // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма), (Полтава, 24 березня 2020 р.). – Полтава, 2020. – С. 195-198.
Короткий огляд (реферат): За сучасних ринкових умовах запорукою успішної діяльності є розробка і впровадження маркетингового планування в діяльності вітчизняних підприємств різних сфер економіки з максимальним використанням інструментів планування маркетингу. В современных рыночных условиях основой успешной деятельности является разработка и внедрение маркетингового планирования в деятельности отечественных предприятий различных сфер экономики с максимальным использованием инструментов планирования маркетинга.
Опис: Under modern market conditions, the key to successful activity is the development and implementation of marketing planning in the activities of domestic enterprises in various sectors of the economy with maximum use of marketing planning tools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8159
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf301,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.