Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8159
Title: Інструменти планування маркетингу на підприємстві
Other Titles: Инструменты планирования маркетинга на предприятии
Marketing planning tools at the enterprise
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Коновалов, Андрій Олегович
Муштай, Валентина Анатолиевна
Коновалов, Андрей Олегович
Mushtai, Valentyna
Konovalov, Andrii
Keywords: планування
маркетинг
маркетингові прогнози
планирование
маркетинг
маркетинговые прогнозы
planning
marketing
marketing forecasts
Issue Date: 2020
Citation: Муштай В. А. Інструменти планування маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, А. О. Коновалов // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма), (Полтава, 24 березня 2020 р.). – Полтава, 2020. – С. 195-198.
Abstract: За сучасних ринкових умовах запорукою успішної діяльності є розробка і впровадження маркетингового планування в діяльності вітчизняних підприємств різних сфер економіки з максимальним використанням інструментів планування маркетингу. В современных рыночных условиях основой успешной деятельности является разработка и внедрение маркетингового планирования в деятельности отечественных предприятий различных сфер экономики с максимальным использованием инструментов планирования маркетинга.
Description: Under modern market conditions, the key to successful activity is the development and implementation of marketing planning in the activities of domestic enterprises in various sectors of the economy with maximum use of marketing planning tools.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8159
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf301,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.