Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8191
Title: The efficiency of module-credit system functioning in a higher educational establishment
Other Titles: Ефективність функціонування кредитно-модульної системи у вищому навчальному закладі
Эффективность функционирования кредитно-модульной системы в высшем учебном заведении
Authors: Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych
Cherkasova, Tetiana Anatoliivna
Ihnatieva, Olha Leonydivna
Курінний, Олексій Вячеславович
Черкасова, Тетяна Анатоліївна
Ігнатьєва, Ольга Леонідівна
Куренной, Алексей Вячеславович
Черкасова, Татьяна Анатольевна
Игнатьева, Ольга Леонидовна
Keywords: credit
module
credit-module system
кредит
модуль
кредитно-модульна система
кредит
модуль
кредитно-модульная система
Issue Date: 2020
Citation: Kurinnyi O. V. The efficiency of module-rating system functioning in a higher educational establishment [Electronic resource] / O. V. Kurinnyi, T. A. Cherkasova, O. L. Ihnatieva // Інноваційна педагогіка. – 2020. – № 22. – T. 2. – С. 30-34.
Abstract: The content of the concept of "module", "credit", "credit-module system" is disclosed in the article, the advantages and disadvantages of the credit-module system are considered. The article examines the effectiveness of the functioning of the credit-module system in higher education. У статті розкривається зміст поняття «модуль», «кредит», «кредитно-модульна система», розглядаються переваги та недоліки кредитно-модульної системи. В статті вивчається ефективність функціонування кредитно-модульної системи у вищій школі.
Description: В статье раскрывается содержание понятия «модуль», «кредит», «кредитно-модульная система», рассматриваются преимущества и недостатки кредитно-модульной системы. В статье изучается эффективность функционирования кредитно-модульной системы в высшей школе.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8191
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.