Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8204
Title: Використання системи дистанційного навчання при проведенні наукових досліджень студентів
Other Titles: Использование системы дистанционного обучения при проведении научных исследований студентов
The use of distance learning in research studying of students
Authors: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Вікторія Ігорівна
Шумкова, Елена Владимировна
Шумкова, Виктория Игоревна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Shumkova, Victoria Igorivna
Keywords: інтерактивне навчання
платформа «Moodle»
наукова робота
интерактивная учеба
платформа «Moodle»
научная работа
interactive learning
Moodle platform
scientific work
Issue Date: 2020
Publisher: Международный научный центр развития науки и технологий
Citation: Шумкова О. В. Використання системи дистанційного навчання при проведенні наукових досліджень студентів [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, В. І. Шумкова // Научные исследования : парадигма инновационного развития : сборник тезисов научных трудов Международной научной конференции, (Братислава-Вена, 25 марта 2020 г.). – Братислава : Международный научный центр развития науки и технологий, 2020. - С. 40-42.
Abstract: Робота в інтерактивному режимі сприятиме розвитку: комунікабельності; умінь до організації навчального середовища; формування вмінь до самостійної діяльності; вміння створювати ситуації, що спонукають до інтеграції знань для розв’язання висунутої проблеми. Також це є ефективним елементом при організації безперервної та віддаленої наукової роботи зі студентами. Работа в интерактивном режиме будет способствовать развитию: коммуникабельности; умений в организации учебной среды; формирование умений к самостоятельной деятельности; умение создавать ситуации, побуждающие к интеграции знаний для решения выдвинутой проблемы. Также это является эффективным элементом при организации непрерывного и удаленной научной работы со студентами.
Description: Working in an interactive mode will promote the development of: sociability; skills to organize the learning environment; formation of skills for independent activity; ability to create situations that encourage the integration of knowledge to solve the problem. It is also an effective element in the organization of continuous and remote research work with students.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8204
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шумкова О.В._Шумкова В.І.Теза.pdf189,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.