Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8235
Title: Показники та методи оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємницьких структур
Other Titles: Показатели и методы оценки еффективности управления товарным ассортиментом предпринимательских структур
Indicators and methods for assessing the effectiveness of product range management of business structures
Authors: Жмайлова, Ольга Григорівна
Демченко, Максим Іванович
Жмайлова, Ольга Григорьевна
Демченко, Максим Иванович
Zhmaylova, Olga Grigorovna
Demchenko, Maksim Ivanovich
Keywords: теоретичні підходи
показники та методи оцінки
товарний асортимент
теоретические подходы
показатели и методы оценки
товарный ассортимент
heoretical approaches
indicators and evaluation methods
product range
Issue Date: 2019
Publisher: ПДАА
Citation: Жмайлова О. Г. Показники та методи оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємницьких структур [Електронний ресурс] / О. Г. Жмайлова, М. І. Демченко // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава : ПДАА, 2019. – С. 188-190.
Abstract: Приділена увага висвітленню теоретичних підходів до висвітлення показників та методів оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємницьких структур, які передбачають використання критеріїв, які характеризують: асортиментну політику підприємства; оптимізацію структури асортименту; регламентуючі показники асортименту та якісні показники ринкової адекватності товарів. Уделено внимание освещению теоретических подходов к изучению показателей и методов оценки эффективности управления товарным ассортиментом предпринимательских структур. Они предполагают использование таких критериев, которые характеризуют: ассортиментную политику предприятия; оптимизацию структуры ассортимента; регламентирующие показатели ассортимента и качественные показатели рыночной адекватности товаров.
Description: Attention is paid to the coverage of theoretical approaches to the coverage of indicators and methods for assessing the effectiveness of product range management of business structures. They involve the use of criteria that characterize: the assortment policy of the enterprise; optimization of the assortment structure; regulatory indicators of the range and quality indicators of market adequacy of goods.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8235
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf372,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.