Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8257
Title: | Компас-Графік в освітньому процесі |
Other Titles: | Компас-График в образовательном процессе Compass-Graph in the educational process |
Authors: | Рибенко, Ірина Олександрівна Рыбенко, Ирина Александровна Rybenko, Irуna Aleksandrovna |
Keywords: | автоматизована система графічна підготовка студентів програма «КОМПАС» автоматизированная система графическая подготовка студентов программа «КОМПАС» automated system graphic training of students program "COMPASS" |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Рибенко І. О. Компас-Графік в освітньому процесі [Електронний ресурс] / І. О. Рибенко // Збірник тезисів по матеріалам XLІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Сучасні виклики та проблеми науки», (20 квітня 2020 р.). - Луцьк, 2020. - С. 54-56. |
Abstract: | Використання сучасних комп’ютерних програм в процесі викладання інженерно-графічних дисциплін дозволяє підвищити ефективність навчального процесу, рівень підготовки студентів, а також є необхідною умовою для подальшого професійного зростання випускника вищого навчального закладу. Использование современных компьютерных программ в процессе преподавания инженерно-графических дисциплин позволяет повысить эффективность учебного процесса, уровень подготовки студентов, а также является необходимым условием для дальнейшего профессионального роста выпускника высшего учебного заведения. |
Description: | The use of modern computer programs in the process of teaching engineering and graphic disciplines allows to increase the efficiency of the educational process, the level of preparation of students, and is a necessary condition for further professional growth of a graduate of a higher education institution. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8257 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4 (pdf.io).pdf | 184,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.