Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8260
Назва: Способи удосконалення комунікаційної політики підприємства харчової промисловості
Інші назви: Способы совершенствования коммуникационной политикой предприятия пищевой промышленности
Ways to improve the communication policy of the food industry enterprise
Автори: Смирнова, Аліна Володимирівна
Макаренко, Наталія Олексіївна
Смирнова, Алина Владимировна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Smirnova, Alina Vladimirovna
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Ключові слова: комунікаційна політика
маркетинг
інструменти маркетингових комунікацій
коммуникационная политика
маркетинг
инструменты маркетинговых коммуникаций
communication policy
marketing
tools of marketing communications
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Смирнова А. В. Способи удосконалення комунікаційної політики підприємства харчової промисловості [Електронний ресурс] / А. В. Смирнова, Н. О. Макаренко // Технології XXI століття : збірник тез за матеріалами 25-ї Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : СНАУ, 2019. – Ч. 2. – С. 30-32.
Короткий огляд (реферат): В тезах розкрито заходи впливу маркетингових комунікацій на діяльність організації як в довгостроковому, так і в короткостроковому періоді. Запропоновано способи реалізації маркетингових заходів в рамках політики комунікацій стосовно покращення реклами, стимулювання та мерчандайзингу, які призводять до підвищення інформованості цільової аудиторії про продукцію підприємства харчової промисловості, збільшення частоти і об’ємів закупівель, а також до підвищення обсягів продажів продукції, збільшення прибутку і зміцнення лідируючих позицій на ринку в умовах жорсткої конкуренції. В тезисах раскрыто меры воздействия маркетинговых коммуникаций на деятельность организации как в долгосрочном, так и в краткосрочном периоде. Предложены способы реализации маркетинговых мероприятий в рамках политики коммуникаций по улучшению рекламы, стимулирования и мерчандайзинга, которые приводят к повышению информированности целевой аудитории о продукции предприятия пищевой промышленности, увеличение частоты и объемов закупок, а также к повышению объемов продаж продукции, увеличение прибыли и укрепления лидирующих позиций на рынке в условиях жесткой конкуренции.
Опис: Theses reveal the measures of influence of marketing communications on the activities of the organization both in the long term and in the short term. Ways to implement marketing activities in the framework of communication policy to improve advertising, promotion and merchandising, which lead to awareness of the target audience about the products of the food industry, increase the frequency and volume of purchases, as well as increase sales, increase profits and strengthen leading positions in the market in conditions of fierce competition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8260
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf209,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.