Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorФедченко, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorФедченко, Оксана Николаевна-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorFedchenko, Oksana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2020-11-23T12:33:51Z-
dc.date.available2020-11-23T12:33:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Методичні підходи до маркетингової оцінки конкурентоспроможності підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, О. М. Федченко // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : збірник тез наукових робіт учасників XII Міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава : Полтавська державна аграрна академія, 2020. – С. 59-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8264-
dc.descriptionThe theses consider the principles of formation of effective methodological support for assessing the competitiveness of the enterprise. A well-founded methodological approach to the formation of a dynamic system of management of competitive advantages and consistent actions of its formation determines the success of the enterprise in the market environment. The method of rapid assessment is proposed, which allows companies to obtain up-to-date information about competitive positions in the market with the identification of strengths- and weaknesses, as well as provide an opportunity to respond quickly to environmental manifestations.uk_UA
dc.description.abstractВ тезах розглянуто принципи формування ефективного методичного забезпечення щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтований методологічний підхід до формування динамічної системи управління конкурентними перевагами та послідовних дій її формування визначає успіх підприємства в ринковому середовищі. Запропонована методика експрес-оцінки, що дозволяє підприємствам отримати оперативну інформацію про конкурентні позиції на ринку з визначенням сильних та слабких місць, а також надасть можливість швидко реагувати на прояви зовнішнього середовища. В тезисах рассмотрены принципы формирования эффективного методического обеспечения по оценке конкурентоспособности предприятия. Обоснован методологический подход к формированию динамической системы управления конкурентными преимуществами и последовательных действий ее формирования определяет успех предприятия в рыночной среде. Предложена методика экспресс-оценки, что позволяет предприятиям получить оперативную информацию о конкурентных позициях на рынке с определением сильных и слабых мест, а также даст возможность быстро реагировать на проявления внешней среды.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПолтавська державна аграрна академіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleМетодичні підходи до маркетингової оцінки конкурентоспроможності підприємствuk_UA
dc.title.alternativeМетодические подходы к маркетинговой оценки конкурентоспособности предприятияuk_UA
dc.title.alternativeMethodical approaches to marketing assessment of competitiveness of enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf397,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.