Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8264
Title: Методичні підходи до маркетингової оцінки конкурентоспроможності підприємств
Other Titles: Методические подходы к маркетинговой оценки конкурентоспособности предприятия
Methodical approaches to marketing assessment of competitiveness of enterprises
Authors: Макаренко, Наталія Олексіївна
Федченко, Оксана Миколаївна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Федченко, Оксана Николаевна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Fedchenko, Oksana Mykolayivna
Keywords: маркетинг
конкурентоспроможність
підприємство
маркетинг
конкурентоспособность
предприятие
marketing
competitiveness
enterprise
Issue Date: 2020
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Citation: Макаренко Н. О. Методичні підходи до маркетингової оцінки конкурентоспроможності підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, О. М. Федченко // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : збірник тез наукових робіт учасників XII Міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава : Полтавська державна аграрна академія, 2020. – С. 59-63.
Abstract: В тезах розглянуто принципи формування ефективного методичного забезпечення щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтований методологічний підхід до формування динамічної системи управління конкурентними перевагами та послідовних дій її формування визначає успіх підприємства в ринковому середовищі. Запропонована методика експрес-оцінки, що дозволяє підприємствам отримати оперативну інформацію про конкурентні позиції на ринку з визначенням сильних та слабких місць, а також надасть можливість швидко реагувати на прояви зовнішнього середовища. В тезисах рассмотрены принципы формирования эффективного методического обеспечения по оценке конкурентоспособности предприятия. Обоснован методологический подход к формированию динамической системы управления конкурентными преимуществами и последовательных действий ее формирования определяет успех предприятия в рыночной среде. Предложена методика экспресс-оценки, что позволяет предприятиям получить оперативную информацию о конкурентных позициях на рынке с определением сильных и слабых мест, а также даст возможность быстро реагировать на проявления внешней среды.
Description: The theses consider the principles of formation of effective methodological support for assessing the competitiveness of the enterprise. A well-founded methodological approach to the formation of a dynamic system of management of competitive advantages and consistent actions of its formation determines the success of the enterprise in the market environment. The method of rapid assessment is proposed, which allows companies to obtain up-to-date information about competitive positions in the market with the identification of strengths- and weaknesses, as well as provide an opportunity to respond quickly to environmental manifestations.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8264
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf397,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.