Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8266
Title: Особливості розробки маркетингової програми розвитку аграрного підприємства
Other Titles: Особенности разработки маркетинговой программы аграрных предприятий
Features of development of the marketing program of agricultural enterprise development
Authors: Мамієв, Денис Володимирович
Макаренко, Наталія Олексіївна
Мамиев, Денис Владимирович
Макаренко, Наталия Алексеевна
Mamiev, Denis Vladimirovich
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Keywords: маркетингова програма
стратегічне планування
аграрне підприємство
маркетинговая программа
стратегическое планирование
аграрное предприятие
marketing program
strategic planning
agricultural enterprise
Issue Date: 2019
Publisher: СНАУ
Citation: Мамієв Д. В. Особливості розробки маркетингової програми розвитку аграрного підприємства [Електронний ресурс] / Д. В. Мамієв, Н. О. Макаренко // Технології XXI століття : збірник тез за матеріалами 25-ї Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : СНАУ, 2019. – Ч. 2. – С. 12-14.
Abstract: В тезах розкрито етапи розробки маркетингової стратегічної програми аграрних підприємств як стратегічного плану дій фірми по досягненню поставленої довгострокової мети. Обґрунтовано, що стратегічне планування є проміжним результатом, а маркетингова стратегічна програма заключний акорд в стратегії бачення розвитку фірми. Розкрито планові дії, що підкріплені практичними заходами з конкретними відповідальними, тактичними заходами, об'ємом фінансування, видом і порогами контролю. В тезисах раскрыто этапы разработки маркетинговой стратегической программы аграрных предприятий в качестве стратегического плана действий фирмы по достижению поставленной долгосрочной цели. Обосновано, что стратегическое планирование является промежуточным результатом, а маркетинговая стратегическая программа заключительный аккорд в стратегии видения развития фирмы. Раскрыто плановые действия, подкрепленные практическими мерами с конкретными ответственными, тактическими мерами, объемом финансирования, видом и порогами контроля.
Description: The theses reveal the stages of development of the marketing strategic program of agricultural enterprises as a strategic action plan of the firm to achieve the long-term goal. It is substantiated that strategic planning is an intermediate result, and the marketing strategic program is the final chord in the strategy of the company's development vision. Planned actions are revealed, supported by practical measures with specific responsible, tactical measures, amount of funding, type and thresholds of control.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8266
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf214,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.