Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛишенко, Маргарита Олександрівна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorЛышенко, Маргарита Александровна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorLyshenko, Margarita Oleksandrivna-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.date.accessioned2020-11-24T13:42:16Z-
dc.date.available2020-11-24T13:42:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛишенко М. О. Розробка інноваційно-маркетингових заходів щодо удосконалення управління асортиментом та номенклатурою продукції. Повноцінне харчування : інноваційні аспекти технологій, енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу : колективна монографія [Електронний ресурс] / М. О. Лишенко, Н. О. Макаренко. – Харків : ХДУХТ, 2019. – С. 101-124.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8282-
dc.descriptionThe monograph defines the organizational aspects of improving the assortment of products at the present stage of development of the enterprise. The system of management of assortment policy on the basis of introduction of digital-marketing is characterized. The innovative directions of increasing the efficiency of product range management have been proposed and the economic efficiency of improving the product range management has been evaluated.uk_UA
dc.description.abstractВ монографії визначено організаційні аспекти вдосконалення управління асортиментом продукції на сучасному етапі розвитку підприємства. Охарактеризовано систему управління асортиментною політикою на основі впровадження цифрового маркетингу. Запропоновано інноваційні напрямки підвищення ефективності управління товарним асортиментом та оцінено економічну ефективність вдосконалення управління товарним асортиментом. В монографии определены организационные аспекты совершенствования управления ассортиментом продукции на современном этапе развития предприятия. Охарактеризована система управления ассортиментной политикой на основе внедрения digital-маркетинга. Предложены инновационные направления повышения эффективности управления ассортиментом продукции и оценена экономическая эффективность улучшения управления ассортиментом продукции.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДУХТuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectассортиментuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectdigital-marketinguk_UA
dc.subjectassortmentuk_UA
dc.titleРозробка інноваційно-маркетингових заходів щодо удосконалення управління асортиментом та номенклатурою продукціїuk_UA
dc.title.alternativeРазработка инновационно-маркетинговых мероприятий по совершенствованию управления ассортиментом и номенклатурой продукцииuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of innovative marketing measures to improve the range management and product nomenclatureuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf509,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.