Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевель, Анжеліка Олександрівна-
dc.contributor.authorШевель, Анжелика Александровна-
dc.contributor.authorShevel, Аnzhelika Aleksandrovna-
dc.date.accessioned2020-12-10T12:51:35Z-
dc.date.available2020-12-10T12:51:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШевель А. О. Проблема формування взаємодопомоги дітей і молоді на прикладі Неплюєвського братства [Електронний ресурс] / А. О. Шевель // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : збірник наукових статей у 2-х т. / за заг. ред. О. В. Зосименко. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2019. – Т. 1. – С. 286-291.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8341-
dc.descriptionThe article deals with the problem of formation of mutual assistance of children and youth in the Neplayev Brotherhood. The author analyzes the concept of Shatsky ST. concerning the children’s community («collective») and the idea of a labor school, the realization of which is traced to the activities of the Crusader Labor Brotherhood, founded by M.M. Nepliuev, who delegated the authority of the tutor to his older pupils, knowing that they would be able to be closer and closer than himself. The ideas of fraternity are relevant today, for children in boarding schools or orphanages.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема формування взаємодопомоги дітей і молоді в Неплюєвському братстві. Автор аналізує концепцію Шацького С.Т. щодо дитячого співтовариства («колективу») та ідею трудової школи, реалізація якої прослідковується в діяльності Хрестовоздвиженського трудового братства, заснованого М. М. Неплюєвим, який делегував повноваження вихователя своїм старшим учням, усвідомлюючи, що вони зможуть бути ближче і зрозуміліше «меншим», ніж він сам. Ідеї братства є актуальними сьогодні, для дітей, які перебувають в школах-інтернатах або сиротинцях. В статье рассматривается проблема формирования взаимопомощи детей и молодежи в Неплюевском братстве. Автор анализирует концепцию Шацкого С.Т. относительно детского сообщества («коллектива») и идею трудовой школы, реализация которой прослеживается в деятельности Крестовоздвиженского трудового братства, основанного М. М. Неплюевым, который делегировал полномочия воспитателя своим старшим ученикам, осознавая, что они смогут быть ближе и понятнее «меньше», чем он сам. Идеи братства актуальны сегодня для детей, находящихся в школах-интернатах или домах-сиротинцах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherФОП Цьома С.П.uk_UA
dc.subjectбратствоuk_UA
dc.subjectвзаємодопомога дітей і молодіuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectбратствоuk_UA
dc.subjectвзаимопомощь детей и молодежиuk_UA
dc.subjectсоциализацияuk_UA
dc.subjectbotherhooduk_UA
dc.subjectmutual assistance of children and youthuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.titleПроблема формування взаємодопомоги дітей і молоді на прикладі Неплюєвського братстваuk_UA
dc.title.alternativeПроблема формирования взаимопомощи детей и молодежи на примере Неплюевского братстваuk_UA
dc.title.alternativeThe problem of formation of mutual assistance of children and youth on the example of the Neplyuev brotherhooduk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
освітні інновації.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.