Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8341
Назва: Проблема формування взаємодопомоги дітей і молоді на прикладі Неплюєвського братства
Інші назви: Проблема формирования взаимопомощи детей и молодежи на примере Неплюевского братства
The problem of formation of mutual assistance of children and youth on the example of the Neplyuev brotherhood
Автори: Шевель, Анжеліка Олександрівна
Шевель, Анжелика Александровна
Shevel, Аnzhelika Aleksandrovna
Ключові слова: братство
взаємодопомога дітей і молоді
соціалізація
братство
взаимопомощь детей и молодежи
социализация
botherhood
mutual assistance of children and youth
socialization
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Цьома С.П.
Бібліографічний опис: Шевель А. О. Проблема формування взаємодопомоги дітей і молоді на прикладі Неплюєвського братства [Електронний ресурс] / А. О. Шевель // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : збірник наукових статей у 2-х т. / за заг. ред. О. В. Зосименко. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2019. – Т. 1. – С. 286-291.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема формування взаємодопомоги дітей і молоді в Неплюєвському братстві. Автор аналізує концепцію Шацького С.Т. щодо дитячого співтовариства («колективу») та ідею трудової школи, реалізація якої прослідковується в діяльності Хрестовоздвиженського трудового братства, заснованого М. М. Неплюєвим, який делегував повноваження вихователя своїм старшим учням, усвідомлюючи, що вони зможуть бути ближче і зрозуміліше «меншим», ніж він сам. Ідеї братства є актуальними сьогодні, для дітей, які перебувають в школах-інтернатах або сиротинцях. В статье рассматривается проблема формирования взаимопомощи детей и молодежи в Неплюевском братстве. Автор анализирует концепцию Шацкого С.Т. относительно детского сообщества («коллектива») и идею трудовой школы, реализация которой прослеживается в деятельности Крестовоздвиженского трудового братства, основанного М. М. Неплюевым, который делегировал полномочия воспитателя своим старшим ученикам, осознавая, что они смогут быть ближе и понятнее «меньше», чем он сам. Идеи братства актуальны сегодня для детей, находящихся в школах-интернатах или домах-сиротинцах.
Опис: The article deals with the problem of formation of mutual assistance of children and youth in the Neplayev Brotherhood. The author analyzes the concept of Shatsky ST. concerning the children’s community («collective») and the idea of a labor school, the realization of which is traced to the activities of the Crusader Labor Brotherhood, founded by M.M. Nepliuev, who delegated the authority of the tutor to his older pupils, knowing that they would be able to be closer and closer than himself. The ideas of fraternity are relevant today, for children in boarding schools or orphanages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8341
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
освітні інновації.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.