Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8367
Назва: Technology support for protecting contacting surfaces of half-coupling—shaft press joints against fretting wear
Інші назви: Технологічне забезпечення захисту контактуючих поверхонь пресового з'єднання «напівмуфта-вал» від фретингового зносу
Технологическое обеспечение защиты контактирующих поверхностей прессового соединения «полумуфта-вал» от фреттингового износа
Автори: Martsynkovskyy, Vasyl
Tarelnyk, Viacheslav
Konoplianchenko, Ievgen
Gaponova, Oksana
Dumanchuk, Mykhailo
Марцинковський, Василь
Тарельник, В’ячеслав
Коноплянченко, Євген
Гапонова, Оксана
Думанчук, Михайло
Марцинковский, Василий
Тарельник, Вячеслав
Коноплянченко, Евгений
Гапонова, Оксана
Думанчук, Михаил
Ключові слова: aluminizing
carburizing
coating
алітування
цементація
покриття
алитирование
цементация
покрытие
Дата публікації: 2020
Видавництво: Springer
Бібліографічний опис: Technology Support for Protecting Contacting Surfaces of Half-Coupling—Shaft Press Joints Against Fretting Wear [Electronic resource] / V. Martsynkovskyy, V. Tarelnyk, I. Konoplianchenko [and athers] // in : V. Ivanov et al. (eds). - Advances in Design, Simulation and Manufacturing II. DSMIE 2019 : Lecture Notes in Mechanical Engineering. - Cham : Springer, 2020. – Р. 216-225. – Режим доступу : 10.1007/978-3-030-22365-6_22 - Заголовок з екрану (Індексується в наукометричних базах даних Scopus & WoS)
Короткий огляд (реферат): The paper describes the problem associated with the destruction occurred because of fretting wear (FW) of contacting surfaces of elastic coupling (EC) parts, among which the most attackable connection is a tension fit joint of half-coupling—shaft type, wherein the shaft outer cylindrical surface makes contact with the half-coupling inner cylindrical surface. The essence of the most known methods for improving the quality of press joints (increasing bearing capacity, raising joint tightness and shaft strength, as well as reducing FW) is in introducing certain intermediate layers between mating surfaces of parts. In contact, those intermediate layers get properties being significantly different from the original ones, i.e., the transferring occur of such a feature as sliding ability into the intermediate medium. As a novelty, to create such layers, it shows the application of the electric spark alloying (ESA) method, as the most promising, eco-friendly and energy-efficient. The paper presents the ESA processes of aluminizing, sulfidizing and carburizing, which simultaneously occur on the internal surfaces of the half-coupling (hub) in the areas of its ends, and make it possible to improve atmospheric corrosion (fretting corrosion) resistance, prevent adhesion between contacting surfaces, improve surface micro hardness and wear resistance, as well as provide for increasing the joint tightness. У роботі описана проблема, пов'язана з руйнуванням в результаті фреттінгового зносу (ФЗ) контактуючих поверхонь деталей пружної муфти (ПМ), серед яких особливу небезпеку становить пресове з'єднання «напівмуфта-вал», в якому зовнішня циліндрична поверхня вала контактує з внутрішньої циліндричної поверхнею напівмуфти . В результаті аналізу літературних джерел, присвячених вирішенню даної проблеми, встановлено, що більшість відомих способів підвищення якості пресових з'єднань (збільшення несучої здатності, підвищення герметичності з'єднання і міцності валів, зниження ФЗ, полягають у впровадженні між сполученими поверхнями деталей певних «прошарків», що володіють в контакті властивостями, які істотно відрізняються від вихідних тобто перенесення ковзання в проміжну середу. Крім цього показано, що для створення таких «прошарків» найбільш перспективним може бути екологічно чистий і енергоефективний метод електроіскрового легування (ЕІЛ). Одночасне проведення на внутрішніх поверхнях напівмуфти (маточини), в районі її торців, методом ЕІЛ процесів алітування, сульфідування і цементації покращує опір атмосферній корозії (фреттинг корозії), запобігає схопленню контактуючих поверхонь, забезпечує підвищення мікротвердості і зносостійкості поверхні, а також герметичності з'єднання.
Опис: В работе описана проблема, связанная с разрушением в результате фреттингового износа (ФИ) контактирующих поверхностей деталей упругой муфты (УМ), среди которых особую опасность представляет соединение с натягом «полумуфта-вал», в котором наружная цилиндрическая поверхность вала контактирует с внутренней цилиндрической поверхностью полумуфты. В результате анализа литературных источников, посвященных решению данной проблемы, установлено, что большинство известных способов повышения качества прессовых соединений (увеличения несущей способности, повышения герметичности соединения и прочности валов, снижения ФИ, заключаются во внедрении между сопряженными поверхностями деталей определенных «прослоек», обладающих в контакте свойствами, существенно отличающимися от исходных т.е. перенесением скольжения в промежуточную среду. Кроме этого показано, что для создания таких «прослоек» наиболее перспективным может быть экологически чистый и энергоэффективный метод электроискрового легирования (ЭИЛ). Одновременное проведение на внутренних поверхностях полумуфты (ступицы), в районе ее торцов, методом ЭИЛ процессов алитирования, сульфидирования и цементации улучшает сопротивления атмосферной коррозии (фреттинг коррозии), предотвращает схватывание контактирующих поверхностей, обеспечивает повышение микротвердости и износостойкости поверхности, а также герметичности соединения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8367
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Technology Support for Protecting.pdf125,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.