Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8469
Назва: Comparison of educational management of China and USA
Інші назви: Порівняння освітнього менеджменту Китаю та США
Сравнение образовательного менеджмента Китая и США
Автори: Melnyk, Maria Ivanovna
Cao, Zhuo
Мельник, Марія Іванівна
Цзао, Чжуо
Мельник, Мария Ивановна
Цзао, Чжуо
Ключові слова: educational administration
educational system
development problems
адміністрація освіти
освітня система
проблеми розвитку
управление образованием
образовательная система
проблемы развития
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Melnyk M. Comparison of educational management of Сhina and USA [Electronic resource] / M. Melnyk, Z. Cao // Вісник Одеського національного університету імені І.І. Мечникова. – Одеса, 2020. – Т. 25, Вип. 2 (81). – С. 103-110.
Короткий огляд (реферат): With the development of world economy and political culture, there are different forms of modern education, the teaching method also emerge in endlessly. Education management is the important force to promote the development of education and change, it is through education management organization coordinated education team, give full play to the role of human education, financial and other resources, and other information. Using internal various favorable conditions, education management activities goal is to achieve high efficiency of education. Today, there are many problems existing in the education management, such as laws and regulations, education management system, education investment, education management is only skin deep, has no substantial effect, so we will be in China and the United States for example to find them in the higher education, science, education management research system and measures, and to find them in education management is worthy of our learning place. Поряд з розвитком світової економіки та політичної культури існують різні форми сучасної освіти, метод викладання також виникає в нескінченному періоді, а управління освітою - важлива сила сприяння розвитку освіти та змін, саме через управління освіти потрібно організувати та координувати навчальний колектив, повною мірою реалізувати роль освіти через людські, фінансові та матеріальні ресурси та джерела інформації, використовуючи внутрішні різні сприятливі умови, оскільки ефективність освіти залежить від реалізації мети діяльності управління освіти. Динамічне суспільство знань потребує активного розвитку неперервної освіти. Організація вищої освіти має бути гнучкою, швидко реагувати на зміни у навколишньому середовищі, в тому числі на мінливі вимоги ринку праці і глобалізаційні виклики у постіндустріальному суспільстві знань. У світлі цих вимог і тенденцій потребує модернізації система управління вищою освітою. Пошук нових управлінських рішень щодо створення ефективної інфраструктури безперервної освіти є нагальним завданням розвитку освітніх систем усіх країн світу за умови збереження національних традицій і пріоритетів. Сьогодні в управлінні освітою виникає багато проблем, таких як недосконалість законів та нормативних актів, системи управління освітою є поверхневим і не має суттєвого впливу, тому ми проаналізуємо систему управління освітім процесом Китаю та США як приклади для з'ясування їхніх напрямів розвитку управління в освіті, розглянемо навчальні програми, дослідимо систему управління освітою та з’ясуємо, чому саме ми можемо навчитися в управлінні освітою. Основна мета цього дослідження - з’ясувати проблеми сучасного управління освітою шляхом порівняння системи освіти, освітньої політики та системи управління освітою в Китаї та США, а також проаналізувати та порівняти проблеми, для пошуку шляхів їх вирішення. Управління освітою є важливою ланкою в навчально-виховній діяльності, полягає в забезпеченні безперебійної реалізації освітньої політики, ключових кроків для забезпечення якості викладання, є потужною мотивацією, однак, з розвитком економічних і політичних систем, існує багато проблем у сучасному світі, а саме в управлінні, а отже вирішення цих проблем матиме великий вплив на розвиток освіти в цілому. У цьому документі наведено системи освітніх сфер Китаю та США як приклади для порівняння їх заходів щодо управління освітою. Також розкрито питання діяльності органів державного управління освітою Китаю та США, визначено фактори, що забезпечують успішність управлінської діяльності.
Опис: С развитием мировой экономики и политической культуры появляются различные формы современного образования, также бесконечно появляются различные методы обучения. Управление образованием является важной силой, способствующей развитию образования и переменам, скоординированной работе команде образования в организацииях управления образованием, в полной мере играеть роль в человеческом образования, финансовых и других ресурсов и информации. Используя различные внутренние благоприятные условия, цель деятельности управления образованием заключается в достижении высокой эффективности образования. Сегодня существует много проблем, существующих в управлении образованием, таких как законы и нормативные акты, система управления образованием, инвестиции в образование, управление образованием - это очень углубленная тематика, поэтому мы будем исследовать пример системы управления образования в Китае и Соединенных Штатах, рассмотрим их систему в области высшего образования, науки, управления образованием.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8469
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf432,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.