Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8586
Назва: Main tensions in the soil under tractor wheels
Інші назви: Основні напруження в грунті під колесами працюючої техніки
Основные напряжения в почве под колесами работающей техники
Автори: Solarov, Oleksandr
Perepichay, Sergiy
Соларьов, О. О.
Перепичай, С. О.
Соларьов, А. А.
Перепичай, С. А.
Ключові слова: machine-tractor unit
wheels
soil compaction
машино-тракторний агрегат
колісні рушії
ущільнення ґрунту
машино-тракторный агрегат
колесные движители
уплотнения почвы
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Solarov O. Main tensions in the soil under tractor wheels [Electronic resource] / О. Solarov, S. Perepichay // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 4 (38). – С. 14-18.
Короткий огляд (реферат): The article proposes a method of determining the patterns of a distribution of stresses and strains in the array. It allows to determine the depth and degree of compaction of a particular type of technology and to make rational selection of it for specific conditions. Also, the data obtained in the article make it possible to select the right equipment for tillage. У статті запропоновано метод визначення закономірностей розподілу напружень і деформацій у масиві ґрунту. Це дозволяє визначити глибину і ступінь ущільнення технології певного типу і зробити раціональний вибір для певних умов обробітку ґрунту. Також дані, отримані в статті, дозволяють правильно підібрати техніку для обробки ґрунту. Однією з актуальних проблем, яка привертає увагу вчених, є захист ґрунту від надмірного ущільнення колесами машин, які працюють на полі. Відомо, що ущільнення ґрунту впливає на його пористість і, отже, на вологість і водопроникність, газообмін і аерацію, температуру і теплопровідність, а також на багато інших фізичних, хімічних і механічних властивостей. Тиск, що виникає під колесами і гусеницями рухомих транспортних засобів, зменшує пористість масиву ґрунту, виштовхує вологу в бічні шари і, таким чином, перерозподіляє її, викликаючи нерівномірне насичення ґрунту водою. Підвищена теплопровідність викликає двоякий ефект: по-перше, земля нагрівається швидше і глибше, коли в атмосфері тепло, і в той же час швидше охолоджується при падінні температури зовнішнього повітря. В цілому, ущільнення ґрунту є негативним явищем, оскільки воно погіршує основний показник - родючість землі. Тому вивчення механічних явищ в ґрунті, що протікає під вагою технічних засобів, є однією з найважливіших проблем, що виникають в сільськогосподарському виробництві.
Опис: В статье предложен метод определения закономерностей распределения напряжений и деформаций в массиве грунта. Это позволяет определить глубину и степень уплотнения технологии определенного типа и сделать рациональный выбор для определенных условий обработки. Также данные, полученные в статье, позволяют правильно подобрать технику для обработки почвы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8586
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf715,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.